Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در آغاز طرح واکسیناسیون که نیاز مبرم به ایجاد پایگاه‌های واکسیناسیون بود هلال احمر استان جهت سرعت بخشیدن به این امر در استان ۲ مرکز تجمیعی در فارسان و شهرکرد ایجاد و در ۵ مرکز جامع سلامت استان همکاری کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: ۲۱۰ عضو هلال احمر در طرح واکسیناسیون مردم استان همکاری کردند که ۸۲۵ آقا و یک هزار و ۸۹۵ خانم و در مجموع ۲ هزار و ۷۲۰ نفر روز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اعضای جمعیت هلال احمر استان به ۷۱ هزار و ۳۱۹ نفر واکسن تزریق کرده‌اند.

کیانی عنوان کرد: مرکز واکسیناسیون فارسان از خردادماه و مرکز شهرکرد از مردادماه وارد طرح واکسیناسیون شدند که صفر تا صد مراحل واکسیناسیون بر عهده اعضای جمعیت هلال احمر بوده است.

انتهای پیام/68032

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون واکسن چهارمحال و بختیاری سلامت جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:ظهر دیروز گزارشی مبنی بر واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵۵ محور آزاد راه قزوین - زنجان، لاین شمالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم توسط نجاتگران و ۲ مصدوم توسط نیرو‌های اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد