Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:بیش از ۴۰۷ میلیون تردد از انواع وسایل نقلیه در محور‌های برون شهری استان از ابتدای امسال تا پایان آبان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: افزایش تردد‌های بین شهری در این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال به دلیل کاهش شیوع بیماری کرونا و افزایش رونق کسب و کار و سفر‌های تجاری و گردشگری بوده است.

هاشمی گفت:همچنین تردد در آبان ماه امسال در مقایسه با ماه قبل از آن یعنی مهر حدود ۱۰ درصد کاهش داشته است که دلیل عمده آن ناشی از تعطیلات متعدد مناسبتی در مهر ماه و به تبع آن تردد‌های توریستی و گردشگری بیشتر در ماه گذشته بوده است.

او افزود: تردد در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور یعنی محور‌های هراز و سوادکوه و کندوان و کیاسر و ورودی و خروجی غربی و شرقی استان در این ۸ ماه بیش از ۳۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تردد رسیده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال تغییر چندانی نداشته است.

هاشمی گفت: بررسی آمار تردد محور‌های مواصلاتی در آبان ماه ۱۴۰۰ و مقایسه آن با ماه قبل از آن یعنی مهر ماه نشان می‌دهد میزان تردد در محور‌های مواصلاتی در حدود ۲۰ درصد کاهش داشته است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: به طور متوسط در هر ساعت بیش از ۵۶۶۸ وسیله نقلیه سنگین در این مدت در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۵ درصد کاهش یافته است.

هاشمی گفت:پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ بوده است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری مازندران وضعیت راه ها ویروس کرونا مقایسه با مدت مشابه پارسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران

حسینعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سیلاب بهاری موجب انسداد محور اصلی هراز و ۱۰ محور روستایی شد.

وی افزود: بیشتر راه‌های مسدود شده در بخش لاریجان بوده و باتوجه به وضعیت تردد اولویت با رفع انسداد با محور تردد بوده عملیات بازگشایی در محور هراز در دستور کار قرار گرفت که بازگشایی شد.

محمدی ادامه داد: موضوع دیگر رفع انسداد راه‌های روستایی بود که در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین بیشتر خسارت‌ها به بخش باغات و کشاورزی بوده که در حال ارزیابی هستیم.

وی همچنین از طغیان رودخانه تبار در شب گذشته خبر داد. کد خبر 6087194

دیگر خبرها

  • کندوان یک‌طرفه شد
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین