Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت کشتی ایران گفت: تصمیم علیرضا دبیر برای نامه‌نگاری با IOC و همچنین ممانعت از حضور یزدانی و گرایی در کمیسیون ورزشکاران اشتباه و شتاب‌زده بود. ابراهیم جوادی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه فدراسیون کشتی به دلیل عدم عضویت حمید سوریان در کمیسیون ورزشکاران، اجازه حضور حسن یزدانی و محمدرضا گرایی را در اولین جلسه این کمیسیون نداد، اظهار داشت: سوریان یکی از قهرمانان بزرگ کشتی کشورمان است و قطعا اگر امکان حضور او در کمیسیون ورزشکاران وجود داشته باشد صالحی امیری این کار را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اینکه به خاطر یک اختلاف داخلی با IOC مکاتبه شود اصلا کار درستی نیست. واقعا برای من سوال است که چرا گره‌ای که می‌شود با دست باز کرد را می‌خواهند با دندان باز کنند. صالحی امیری کسی است که همیشه به دنبال تعامل و گفتگو بوده و‌ای کاش ۲ کشتی‌گیر مطرح کشورمان را با کمیته ملی المپیک رودررو نمی‌کردیم. به نظر من تصمیم علیرضا دبیر برای نامه‌نگاری با IOC و همچنین ممانعت از حضور یزدانی و گرایی در کمیسیون ورزشکاران اشتباه بود و نباید این اقدامات شتاب‌زده را انجام می‌داد و باعث سرشاخ شدن یزدانی و گرایی با کمیته ملی المپیک می‌شد.

پیشکسوت کشتی ایران در پایان تصریح کرد: در طول ۵۰ سال گذشته هیچ گاه مثل دوره فعلی به کشتی اهمیت داده نشده است و واقعا کمیته ملی المپیبک هر کمکی که می‌توانست به کشتی انجام داد.   بیشتر بخوانید: صالحی امیری: دخالتی در کمیسیون ورزشکاران نداشتم/ بودجه کمیته ملی المپیک از ۳۳ میلیارد به ۲۰۰ میلیارد رسیده

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ابراهیم جوادی رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ابراهیم جوادی رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک یزدانی و گرایی صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این عکس‌های حسن یزدانی جهانی شد |‌ تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ بخشی از تصاویر ورود حسن یزدانی به تشک را در ادامه می بینید:

کد خبر 848992 برچسب‌ها ویژه ورزشی حسن یزدانی -کشتی کشتی

دیگر خبرها

  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • این عکس‌های حسن یزدانی جهانی شد |‌ تصاویر
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)