Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@04:03:55 GMT

سکانس‎هایی از فیلم بلوغ

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۱۰۱۷

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی بلوغ به کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی محصول سال 1377 است. ناصر خاوری و نامزدش سیمین که هر دو پزشک هستند، به عنوان مددکار اجتماعی نیز فعالیت می‌کنند. دکتر خاوری همواره خاطره دردناکی از غرق شدن دوستش بهروز را به یاد می‌آورد و از این که شنا بلد نبوده تا او را نجات دهد دچار عذاب وجدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به عنوان مددکار اجتماعی نیز به شدت درگیر مشکلات دیگران است و سیمین از این بابت او را سرزنش می‌کند. دکتر روحانی، پدر سیمین که کانون اصلاح تربیت را اداره می‌کند، به داماده آینده اش مژده می‌دهد که او و دخترش در امتحان درجه عالی پزشکی قبول شده‌اند و می‌تواند آنها را به خارج بفرستد. ناصر و سیمین در حیاط بزرگ خانه زن ثروتمندی به نام خانم معارف، کارگاهی برای کمک به مددجویان تشکیل داده‌اند... . حسین یاری، ویشکا آسایش، منوچهر احمدی، محمود استادمحمد، ولی شیراندامی، جمیله شیخی، سحر جعفری جوزانی، نرگس هاشم پور، رامیار رسوخ، هاشم روحانی، فتح اله جعفری جوزانی، پژمان بازغی، محمدرضا شریفی‌نیا، اصغر رحمانی، رامیار گلزاری، لیندا مشرفی، آبتین رضایی‌نیا، احمد رمضان‌زاده، پرستو دولتخان، محسن رجبی، کیمیا حقیقی، ایرج سرباز، علی اکبر فیضی، افشین پایدار، سعید دلیری، لادن نصیری، مهتاب میرفخرایی، آزاده پیمان، فرشید قریبیان، مرتضی کریمی، مهدی نصیری، میلاد سرباز، محمدعلی یارمحمدی و عین اله ارفعی در این فیلم مقابل دوربین علیرضا زرین‌دست بازی کردند. کامبیز روشن‌روان موسیقی متن این فیلم را ساخت و روح‌الله امامی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: زلزله جنوب ایران یوسف نوری آلودگی هوا جمعه سیاه اعتراضات اصفهان اومیکرون سکانس طلایی سکانس برتر سینما مسعود جعفری جوزانی سحر جعفری جوزانی ولی شیراندامی جمیله شیخی پژمان بازغی محمدرضا شریفی نیا حسین یاری منوچهر احمدی ویشکا آسایش سینمای ایران ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی

 روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرباز،  دانش فرماندار شهرستان سرباز به همراه بلوچی، معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان از خسارات ناشی از بارندگی و سیل در راه‌های روستایی شهرستان و پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرا بازدید و مشکلات رخ داده در اثر آسیب دیدن زیرساخت‌های مذکور را از نزدیک بررسی کردند.

 دانش با حضور در مناطق کوهستانی روستا‌های شهرستان و مشاهده موارد مختلف رانش در اثر بارندگی و شکستگی خاک دامنه کوه ها، سیل بردگی راه‌های مواصلاتی روستا‌ها بازدید کرد.

 فرماندار شهرستان سرباز در حاشیه بازدید از آسیب‌های وارده به برخی از راه‌های روستایی بر اثر بارش‌های اخیر، تأکید کرد: راه‌های روستایی که بر اثر بارش‌های اخیر تخریب شده اند بایستی مرمت و لکه گیری شده و برخی نقاط نیز روکش آسفالت شوند.

دانش افزود: باید با تعامل و همکاری اداره کل راهداری، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستاها، ایمنی ورودی روستا‌ها مورد توجه قرار گیرد و مسائل موجود در این زمینه برطرف گردد.

 فرماندار تصریح کرد، دهیاران ضمن جمع بندی خسارات، گزارشات خود را در خصوص محور‌های مواصلاتی بصورت کتبی جهت اقدام به ستاد بحران شهرستان اعلام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم شماره ده
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • لحظه وحشتناک از منفجر شدن مین در دست سربازان روس + ویدئو | ببینید سرباز چقدر پرتاب شد!
  • سکانس‌هایی از فیلم ممیرو
  • (ویدئو) این سکانس از افعی تهران، داغ خیلی‌ها را تازه کرد
  • سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی