Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@21:50:22 GMT

طرح صیانت باید مسکوت بماند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۱۲۶۰

طرح صیانت باید مسکوت بماند

حجت الاسلام محمد باقری بنابی عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی اضا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان،  گفته است دولت در نامه ای اعلام کرده که قصد اعمال نظر در محتوای طرح مشهور به صیانت از کاربران فضای مجازی را دارد و این طرح باید مسکوت بماند.

این گفته در حالی مطرح شده که کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی در جریان دستور کار بررسی و رأی گیری برای کلیات طرح قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی گفته که این طرح برای بررسی بیشتر به مرکز پژوهش ها هم باید برود.

باقری بنابی گفت: درباره موضوع حمایت از کاربران فضای مجازی باید از سوی دولت لایحه ارائه شود تا ضمانت اجرایی قوی داشته باشد و بار مالی آن در بودجه تأمین شود.

طرح حمایت از از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی تابستان امسال در مجلس در نشست علنی مطرح شد.با وجود مخالفت تعدادی از نمایندگان مجلس و واکنش‌های مثبت و منفی در فضای مجازی، این طرح بر اساس اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی کشور به کمیسیون مشترک واگذار شد.

این کمیسیون مشترک متشکل از منتخبان از کمیسیون‌های تخصصی یا ویژه مجلس است.

برخی اعتقاد دارند طرح مشهور به صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی فعالیت مردم و صاحبان کسب و کار اینترنتی را با مشکل مواجه می‌کند اما در مقابل، گفته می شود طرح یادشده به کسب و کارهای فضای مجازی را ساماندهی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی کمیسیون مشترک طرح حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!