Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون والیبال ایران مذاکرات خود را برای جذب یک مربی زن که واجد شرایط حضور در ایران باشد، آغاز و با استفاده از امتیازها و طرح‌های توسعه فدراسیون جهانی اقدام به جذب یک مربی از والیبال اروپا کرد.

به گزارش ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، قرار گرفتن تیم ملی والیبال زنان ایران در جمع چهار تیم برتر قاره آسیا به عنوان یکی از آرمان‌ها و اهداف بلندبالای ولیبال ایران تا سال 2024 در بخش زنان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

فدراسیون والیبال برای حرکت در این راستا، مذاکرات خود را برای جذب یک مربی زن که واجد شرایط حضور در ایران باشد، آغاز و با استفاده از امتیازات و طرح‌های توسعه فدراسیون جهانی اقدام به جذب یک مربی از مکتب والیبال اروپا کرد.

در همین راستا پس از تخقیقات بسیار و مذاکرات با مشاوران بین‌المللی از جمله خولیو ولاسکو، سرمربی سابق تیم ملی که از شرایط والیبال ایران به خوبی آگاه است، به چهار گزینه «ملانی سنفورد» از کانادا، «فنگ» از کشور چین (عضو کمیته مربیان آسیا و جهان)، «مونیکا کرستا» از ایتالیا و «الساندرا کمپدلی» از ایتالیا رسیدند.

 

فدراسیون والیبال پس از مذاکرات متعدد و درخواست و بررسی رزومه و برنامه‌های گزینه‌های مذکور در نهایت با «الساندرا کمپدلی» از ایتالیا که به «آله» معروف است و ازسوی ولاسکو معرفی شده بود، به توافق اولیه رسید.

به این ترتیب مقرر شد گزینه اصلی مربیگری تیم ملی زنان ایران 23 دسامبر (دوم دی‌ماه 1400) برای دیدار با مسئولان فدراسیون، انجام مذاکرات نهایی و بازدید از امکانات والیبال ایران وارد تهران شود.

 

ارائه برنامه کامل آماده‌سازی تیم‌ ملی والیبال زنان و برنامه نظارتی بر تیم‌های رده سنی نوجوانان و جوانان، تماشای دیدارهای لیگ برتر زنان و امضای قرارداد همکاری در صورت ایجاد توافق نهایی، از جمله برنامه‌های «آله» در سفر به تهران است.

فدراسیون جهانی والیبال در طرح توسعه و گسترش والیبال در نقاط مختلف دنیا امکاناتی در اختیار تیم‌های ملی کشورهای مختلف که پتانسیل و توانایی رشد بیشتر را دارند، می‌گذارد و فدراسیون والیبال ایران با بهره‌گیری از این طرح اقدام به جذب یک مربی ایتالیایی والیبال دنیا برای هدایت تیم ملی والیبال زنان ایران کرده‌ است.

والیبال بانوان والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال بانوان والیبال فدراسیون والیبال ملی والیبال زنان والیبال ایران جذب یک مربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی

بوردیسو احتمالا به رم برمی گردد تا این بار به عنوان مدیر در این باشگاه فعالیت کند.

پس از جدایی تیاگو پینتو از آاس رم، این باشگاه هنوز در جستجوی یک مدیر ورزشی جدید است. نام های زیادی در رابطه با رم مطرح شده اما ظاهراً این باشگاه ایتالیایی، گزینه نهایی خود را انتخاب کرده است. به درخواست دنیله ده روسی، اکنون نیکولاس بوردیسو گزینه اصلی رم برای در دست گرفتن پست مدیریت ورزشی باشگاه است.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ بوردیسو به درخواست ده روسی در آستانه آغاز همکاری با رم به عنوان مدیر ورزشی است. او طی دو سال اخیر به عنوان مدیر فنی در باشگاه فیورنتینا فعالیت کرده است. بوردیسو به مدت 5 سال هم بازی ده روسی در رم بود و شناخت خوبی از این باشگاه و سرمربی ایتالیایی جالوروسی دارد. انتظار می رود قبل از اتمام فصل، رمی رسماً ورود بوردیسو را تایید کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟