Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در مانور محوری زلزله گفت: کار جمعی و حفظ آرامش در استفاده از دانش آموخته ‌های قبلی رمز موفقیت در مدیریت بلایای طبیعی است.

به گزارش ایسنا علیرضا شهرکی در این مانور اظهار کرد: خوشبختانه با همراهی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مشارکت و کار جمعی همه دستگاه‌ها توانستیم به سطح قابل قبولی در موضوع مدیریت کرونا در استان برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرکی با بیان اینکه سطح پوشش واکسیناسیون در استان در وضعیت قابل قبولی قرار دارد، افزود: این فضا و بستر فراهم شده تا در کنار بازگشایی مدارس به صورت حضوری بتوانیم مانور سراسری زلزله را با همراهی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در همه مانور ها کار جمعی را یاد میگیریم و آگاهی و دانش ما مرور می شود.

شهرکی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان از جمله استان‌های پرخطر است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۵ زلزله ملموس در این استان رخ داده است؛ همچنین تعداد زلزله ‌های غیرملموس در این استان بسیار زیاد است به طوری که در شب گذشته ۳ زلزله در فاصله زمانی دو ساعت داشتیم و این موضوع ضرورت آمادگی در برابر این بلای طبیعی را نشان می دهد.

وی ادامه داد: مدارس ما به عنوان نقاطی ایمن و مستحکم می توانند ستاد های مدیریت بحران ما باشند.

شهرکی تصریح کرد: دانش آموزان از مروجین اصلی آموزش نکات ایمنی در زمان وقوع بلایای طبیعی در خانواده ها و جامعه‌ها هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در بازدید از برداشت گندم مزارع کشاورزی شهرستان ایرانشهر گفت:از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۲۱ هزار ۳۲۰ تن گندم از کشاورزان استان به ارزش ۳۶۰ میلیارد تومان خریداری شده است.
سید محمدرضا سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت حدود۳۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر برای برداشت گندم و ۱۶ مرکز خرید برای تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و به بهره‌برداران در برداشت و خرید گندم کمک میکنند.
سیدحسینی گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت شد و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • افغانستان حقابه را می دهد؟