Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:15:42 GMT

طرح باغات لاله در پارک بزرگ تبریز اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۱۵۲۲

طرح باغات لاله در پارک بزرگ تبریز اجرا می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی قائم‌مقام شهردار تبریز از اجرای طرح باغات لاله در پارک بزرگ تبریز خبر داد و این باغات را چشم‌انداز روشنی از رونق شهر معرفی کرد.

داود طالب‌نژاد در بازدید از باغات لاله گفت: طرحی که در توسعه و احیای باغات لاله عملیاتی شده است از ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی حائز اهمیت بوده و می‌تواند چشم‌انداز روشنی را برای رونق شهر به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پارک‌های تبریز اغلب تحمیل‌کننده هزینه برای شهرداری‌ها هستند و در زمان احداث آنها ایجاد فرصت‌های درآمدزایی در نظر گرفته نمی‌شود و این درحالی است که پارک‌ها می‌توانند در کنار ایجاد زمینه بهره‌مندی از فضاهای شهری و نشاط برای شهروندان، آورده اقتصادی هم داشته باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز و مهم باغات لاله، زمینه‌های درآمدزایی آن است که در کنار ایجاد رونق در بافت منطقه، فرصت‌های اشتغال‌زایی برای شهروندان و شهرداری را نیز به همراه دارد که با استقبال از این ایده، طرح باغات لاله طی مذاکرات صورت گرفته در پارک بزرگ تبریز نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی باغات لاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج بلوار خلبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین حسین‌پور امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام آغاز اعزام حجاج به سرزمین وحی و در راستای تکمیل زیرساخت پارک‌ها و اماکن عمومی سطح منطقه، عملیات احداث یک باب سرویس بهداشتی در پارک حجاج واقع در بلوار خلبان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی از جمله ضرورت‌های مورد نیاز هر منطقه است، افزود: همکاران معاونت خدمات شهری و فضای سبز منطقه همواره تلاش دارند تا نسبت به رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی واقع در بوستان‌های سطح منطقه اقدام کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: مساحت این سرویس بهداشتی ۱۲۰ مترمربع و دارای ۱۲ چشمه است.

کد خبر 751438

دیگر خبرها

  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • اجازه نخواهیم داد در پی ایجاد فرهنگسرا درختی در پارک لاله قطع شود
  • چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟