Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرزاد قاسمی منش با نام هنری مهرزاد نوازنده متولد 2 تیر سال 1381 ، خواننده و نوازنده مطرح بندرعباس و جنوب کشور است که اظهار دارد قدرت یادگیری موسیقی در مردم جنوب بالاست ولی به دلیل کمبود امکانات آموزشی برای هنرجو ها مشکلات متعددی وجود دارد.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس ها و ورکشاپ های متعدد توسط اساتید برجسته شهر های دیگر می تواند کمکی به موسیقی دوستان این شهر ها باشد و اکنون نیاز است برای این مردم موسیقی دوست که از پایتخت دور هستند و استاید خبره در دسترس آنها کم است ، فعالیتی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گونه فعالیت ها اهمیت فراوانی برای هنرجویان دارد و برای افزایش سطح و پیشرفت موسیقی شهر های جنوبی ضروروی است.

نوازنده افزود: آینده بسیار خوبی برای موسیقی در شهر های جنوبی کشور متصور هستم چون در این شهر ها کسانی هستند که این امکانات را فراهم می کنند تا استادانی را برای آموزش دعوت کنند.

امیدوارم از کسانی که در این راه قدم برمی دارند به خوبی حمایت شود تا گامی مثبت در پیشرفت موسیقی برداشته شود .

 

انتهای رپرتاژ آگهی/                                                            

منبع: تابناک

کلیدواژه: زلزله جنوب ایران یوسف نوری آلودگی هوا جمعه سیاه اعتراضات اصفهان اومیکرون موسیقی یادگیری موسیقی رپرتاژ آگهی زلزله جنوب ایران یوسف نوری آلودگی هوا جمعه سیاه اعتراضات اصفهان اومیکرون شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان

‌به گزارش خبرنگار مهر، جلال سلمانی صبح سه‌شنبه در همایش بزرگداشت سعدی، اظهار داشت: توجه به برنامه‌هایی که به معرفی مفاخر فرهنگی، هنری و اجتماعی ایران می‌پردازد از جمله رویکردهای تحولی آموزش و پرورش استان اصفهان در این دوره است که در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز قرار دارد.

وی افزود: توجه جدی به استعدادهای مختلف دانشجو معلمان مورد اهتمام اداره کل آموزش و پرورش استان و به طور ویژه، ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی قرار دارد و آمادۀ بارورسازی و استفادۀ بهینه از این استعدادها هستیم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در آینده، صاحبان همین استعدادها مدیران آموزش و پرورش استان خواهند بود و درصورتی‌که این توانمندی‌ها در دوران دانشجویی بروز و ظهور پیدا کند، آموزش و پرورش خواهد توانست در سال‌های آتی مدیران توانمندی را از این میان برگزیند.

سلمانی تصریح کرد: نمود عینی این رویکرد و استفاده از توان دانشجومعلمان و نومعلمان را می‌توان در نشریۀ پرتو مهر ملاحظه کرد که بخش زیادی از فرایند تولید آن به دست آنان انجام می‌شود و درصدد ارتقای این رویه هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش گرامیداشت سعدی شیرازی، شاعر پرآوازۀ ایرانی، به مناسبت روز بزرگداشت سعدی و در آستانۀ هفتۀ فرهنگی اصفهان به همت ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این اداره‌کل و با حضور جمعی از معلمان و دانشجومعلمان برگزار شد.‌

کد خبر 6086395

دیگر خبرها

  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • «اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند