Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:53:34 GMT

اقدام یک کارگردان تئاتر برای معضل حریم «تئاتر شهر»

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۱۶۹۸

اقدام یک کارگردان تئاتر برای معضل حریم «تئاتر شهر»

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب آقاخانی نویسنده، کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر که طی سال‌های اخیر طراحی و گویندگی برنامه رادیویی «دیالوگ» شبکه رادیویی نمایش را بر عهده دارد با انتشار متنی از پیگیری مجدانه دست‌اندرکاران این برنامه برای تعیین تکلیف ماجرای حریم تئاتر شهر طی ۲ برنامه گذشته خبر داد.

در متن منتشر شده از سوی ایوب آقاخانی آمده است:

«برنامه خبری - تحلیلی «دیالوگ» به تعبیری نخستین برنامه زنده رادیو نمایش در تاریخ این شبکه رادیویی به شمار می‌رود و عمری ۱۰ ساله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه طی ۲ شنبه گذشته که تئاتر تعطیل بود، برای اعتراض به عدم رسیدگی به محیط پیرامون تئاتر شهر پس از پیگیری‌های رسانه‌ای مکرر، از مجموعه تئاترشهر روی آنتن شبکه نمایش رفت.

فقط ۲ سال است در تلویزیون و رادیو فریاد می‌زنیم که محیط پیرامون تئاتر شهر باید برای تماشاگرانش ایمن، دل‌انگیز، باصفا و مهم‌تر از همیشه در شأن یک فضای فرهنگی هنری می‌شود. وعده‌های بسیاری داده شده است اما هنوز تصاویر زشتی که ولگردها، معتادها و … پیرامون این مجموعه مقدس برای اهالی تئاتر ساخته‌اند رعب‌انگیز و ناراحت کننده است.

این برنامه در روز تعطیلی تئاتر به نشانه اعتراض به این کم توجهی مسئولان از مجموعه تئاترشهر روی آنتن رفت و تا زمانی که واکنش منطقی از مسئولان امر شاهد نباشیم به این مسیر ادامه خواهد داد.»

برنامه «دیالوگ» به صورت زنده هر شنبه ساعت ۲۱ از رادیو نمایش روی آنتن می‌رود.

کد خبر 5363237 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: ایوب آقاخانی تئاتر شهر کارگردان تئاتر یادداشت برنامه رادیویی تئاتر ایران فیلم سینمایی پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت فیلم کوتاه معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای مستند موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان چهلمین جشنواره فیلم فجر سریال ایرانی شبکه پنج سیما کارگردان تئاتر فیلم منصور تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نوزدهمین شب کارگردان که روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد در کنار اهدای مدالیوم به اکبر زنجانپور از سه چهره تاثیر گذار حوزه تئاتر قدردانی می‌شود.

انجمن کارگردانان تندیس و لوح تقدیر خود را به پاس سال‌ها تلاش و هنرآفرینی در حوزه کارگردانی تئاتر رادیویی به ژاله علو همچنین به پاس تلاش‌های فراوان در حوزه آموزش تئاتر و کارگردانی به علیرضا کوشک جلالی و به پاس تلاش‌های اجتماعی در حوزه تئاتر به علی شمس اهدا خواهد کرد.

این مراسم روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه و از ساعت ۱۷ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

دیگر خبرها

  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان