Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@18:42:21 GMT

سرنوشت نامعلوم بازیکنان تاجیک پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۱۷۶۴

سرنوشت نامعلوم بازیکنان تاجیک پرسپولیس

 نقل قولی از وزیر ورزش در روز‌های گذشته حسابی خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخته بود. حمید سجادی در پاسخ به انتقاداتی که یحیی گل‌محمدی از عملکرد مجید صدری مطرح کرد، گفت که مسائل مدیریتی ارتباطی به مسائل فنی ندارد و یحیی نباید این مسائل را به هم ارتباط بدهد. این روز‌ها که بحث پرداخت نشدن بدهی گابریل کالدرون مجددا شکل جدی‌تری به خود گرفته است، نقش آن را در تیم یحیی می‌توان به خوبی و به وضوح دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلاتکلیفی بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس که برای باز کردن گره فنی تیم چند هفته است به تهران آمده‌اند شاید نقض صحبت‌های اخیر سجادی باشد.

پرسپولیس در فصل جدید با کمبود بازیکن در تیم مواجه بود، اتفاقی که ردپای آن هم به مسائل مدیریتی می‌رسد. بدهی کالدرون و نداشتن مجوز جذب بازیکنان خارجی مانع از این شد تا این تیم برای فصل سختی که پیش رو دارد بتواند تیمش را با بازیکنان کافی تجهیز کند. یحیی گل‌محمدی که فصل طلایی نقل و انتقالات را برای خرید بازیکن خارجی از دست داده بود تلاش کرد تا بعد از آن با استفاده از بازیکنان آزاد و با کمترین هزینه ممکن نیازاتش را برآورده کند. راهی که آن هم فعلا به بن‌بست رسیده است. دو بازیکن تاجیکستانی که با توجه به نیاز کادرفنی به تهران آمده‌اند همچنان بلاتکلیف هستند. آن‌ها در بازی با صنعت نفت ابادان هم به ورزشگاه رفتند و همچنان در انتظارند تا ببینند قرار است چه زمانی به تیم اضافه شوند. بازیکنانی که حضورشان در تهران هم حاشیه‌های خاص خودش را دارد. این دو بازیکن بدون هیچ تمهیدات ویژه‌ای و بدون این که حتی در جایگاه ویژه قرار بگیرند در ورزشگاه حضور داشتند. بدتر از آن، این است که این بازیکنان نمی‌دانند چه زمانی قرار است قراردادشان را ثبت کنند و اصلا همچین اتفاقی رقم خواهد خورد یا نه.

طبق آخرین اخبار، گره‌های جدیدی برای پرداخت طلب گابریل کالدرون به وجود آمده است. تحریم‌ها و مشکلات واریز کردن پول به حساب سرمربی سابق همچنان مانع از این شده که با وجود آماده بودن این پول، بدهی کالدرون پرداخت شود. بخشی از مبالغ واریزی پرسپولیس به حساب کالدرون، بخاطر تحریم‌ها برگشت خورده‌اند و حالا، خطر پایان مهلت پرسپولیس و محرومیت‌های شدیدتر برای این باشگاه هم وجود دارد. این گره‌ها، وضعیت بازیکنان تاجیکستانی را هم پیچیده‌تر می‌کند. بازیکنانی که حضورشان در لیگ ایران سروصدای زیادی در تاجیکستان به پا کرد و حالا قطعا این مشکلات عجیب و بسته نشدن قرارداد آن‌ها و بلاتکلیفی‌شان در تهران وجهه پرسپولیس و فوتبال ایران را در این کشور هم با خدشه مواجه خواهد کرد.

فوتبال ۳۶۰

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند

فوتبال ایران لژیونرهای زیادی در اروپا داشته است. یکی از کشورهای مقصد بازیکنان ایرانی، انگلیس بوده است.

به گزارش طرفداری، قبل از حضور بازیکنان ایرانی در باشگاه های انگلیسی، کریستال پالاس در سال 1972 به علی پروین و منچستریونایتد در سال 1979 به ناصر حجازی پیشنهاد پیوستن به این تیم ها را داده بودند.

اما بعد از آن، بازیکنان ایرانی در لیگ انگلستان بازی کردند که برخی از آن ها اصلا سابقه بازی در لیگ ایران قبل از حضورشان در انگلستان را نداشتند.

امید نمازی در ردینگ/ 1992 کریم باقری در چارلتون/ 2000 آندرانیک تیموریان در بولتون، فولام و بارنزلی/ 2006 حسین کعبی در لسترسیتی/ 2007 اشکان دژآگه در فولام و ناتینگام فارست/ 2012 رضا قوچان نژاد در چارلتون/ 2014 نوید ناصری در مکلسفیلد و گیلینگام/ 2016 علیرضا جهانبخش در برایتون/ 2018 سعید عزت اللهی در ردینگ/ 2018 کریم انصاری فرد در ناتینگام فارست/ 2018 سامان قدوس در برنتفورد/ 2020 اللهیار صیادمنش در هال سیتی/ 2021

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • اقدام علیه اوسمار و نکونام/ خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • سخت شدن کار مهاجران تاجیک در قزاقستان
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست