Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزان تحصیلات زبان انگلیسی، نوع تحصیلات و مدرک و میزان تسلط شما بر زبان انگیسی، برای این‌که شما را به یک معلم زبان خوب تبدیل کنند، مفید هستند، اما کافی نیستند. - اخبار بازار -

مهم‌ترین عامل در این زمینه، برخورداری از دانش و مهارت‌های تدریس زبان انگلیسی است. دوره TTC برای تحقق این هدف شکل گرفته است. حتی اگر شما از تحصیلات دانشگاهی زبان انگلیسی برخوردار نباشید اما تسلط شما بر زبان انگلیسی در سطح لازم باشد، می‌توانید با شرکت در دوره TTC موقعیت مناسبی برای تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه‌ها یا به‌صورت فریلنسر پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب با ویژگی‌های این دوره و مزایای آموختن آن در موسسه زبان سفیر آشنا می‌شویم.

دوره TTC زبان انگلیسی چیست؟

دوره TTC یک دوره آموزش مهارت‌های تدریس زبان انگلیسی است. اصطلاح TTC حروف مخفف عبارت Teacher Training Course به‌معنای "دوره تربیت مدرس" است. این دوره به شکلی طراحی و برنامه‌ریزی شده است که تمامی آموزش‌های لازم برای حضور در یک کلاس درس زبان انگلیسی، مدیریت کلاس، مدیریت استرس معلمان و متدهای گوناگون و موثر آموختن زبان انگلیسی را دربربگیرد. بنابراین  دوره TTC  را می‌توان یکی از نیازهای ضروری برای آغاز به تدریس زبان انگیسی و یا تقویت مهارت‌های تدریس برای معلمان فعلی زبان انگیسی دانست.

مزایای شرکت در دوره TTC زبان انگلیسی

مدرک TTC باعث اعتبار بیشتر شما به‌عنوان یک معلم زبان انگلیسی می‌شود. . این مدرک همچنین دارای اعتبار در بین موسسات آموزش زبان انگیسی در ایران است. این گواهینامه به‌تنهایی به شما مجوز تدریس در بسیاری از مدارس و آموزشگاه‌های زبان را می‌دهد. مدرک TTC می‌تواند عاملی موثر برای تقویت رزومه آموزشی شما باشد و از نظر کاربردی نیز بسیار موثر است؛ زیرا دوره TTC شما را با بهترین متدهای آموزش زبان به گروه‌های مختلف سنی آشنا می‌کند.

دوره TTC زبان انگلیسی مناسب چه افرادی است؟

هر فردی با هر میزان از تسلط بر زبان انگلیسی و هرمقدار تحصیلات عمومی می‌تواند در دوره‌ TTC شرکت کند. حتی اگر میزان تسلط شما بر زبان انگلیسی کافی نباشد، می‌توانید در آموزشگاه‌های برتر زبان انگلیسی از جمله آموزشگاه سفیر، ابتدا در دوره‌هایی شرکت کنید که سطح تسلط شما را بر مبنای نیازهای شما بالا می‌برد و سپس در این دوره ثبت نام کنید. همچنین شما برای تعیین سطح زبان می‌توانید از امکان تعیین سطح زبان  آنلاین آموزشگاه سفیر استفاده کنید. شرکت در دوره TTC به این گروه‌ها پیشنهاد می‌شود:

افرادی که قصد دارند به شغل معلمی زبان انگلیسی در آموزشگاه‌ها بپردازندافرادی که قصد دارند به‌صورت فریلنسر، دوره‌های تدریس زبان آنلاین را ارائه دهندمعلمان زبان انگلیسی مبتدی یا کم‌تجربهمعلمان باتجربه زبان انگلیسی که می‌خواهند مهارت‌های بیشتری داشته باشندمعلمان زبان انگلیسی با سطح تسلط زبان C1 یا بیشترمعلمان زبان انگلیسی که به یک گواهینامه زبان با اعتبار بین‌المللی نیاز دارندمعلمان زبان انگلیسی که می‌خواهند یک رزومه بسیار قوی داشته باشند

دوره TTC زبان انگلیسی چقدر طول می‌کشد؟

طول  دوره‌های تربیت مدرس زبان انگلیسی  معمولا به سطح تسلط فراگیران، نوع خدمات آموزشی در آموزشگاه زبان و میزان و سرعت یادگیری فراگیران بستگی دارد. با این‌حال هر دوره آموزش تربیت مدرس TTC در سفیر 6 هفته طول می‌کشد و از 16 سرفصل نظری و عملی تشکیل شده است.

آزمون TTC زبان انگلیسی چیست؟

شرکت‌کنندگان در دوره TTC در طول دوره آزمون‌های کوچک و در انتهای دوره باید بخش مشخصی از کتاب را که از 48 ساعت قبل برای آنها مشخص شده است به صورت آنلاین یا حضوری تدریس کنند. قبولی در دوره بسته به موفقیت در آزمون‌ها و جلسه تدریس یا demo است.

بعد از دوره TTC زبان انگلیسی چه دوره‎‌هایی را انتخاب کنیم؟

دوره TTC مرحله‌ای لازم برای شروع تدریس حرفه‌ای به زبان انگلیسی است. اما دریافت مدرک این دوره، پایان راه نیست و شما می‌توانید دوره‌های تدریس زبان با سطوح بالاتر را نیز انتخاب کنید. از جمله این دوره‌ها می‌توان به دوره‌های DELTA و CELTA اشاره کرد. این دوره‌ها مخصوص افرادی است که می‌خواهند زبان انگلیسی را به عنوان یک زبان دوم به افراد غیر انگلیسی زبان به‌طور حرفه‌ای آموزش دهند.

دوره تربیت مدرس TTC در آموزشگاه سفیر

دوره تربیت مدرس TTC می‌تواند رویای شما را در تدریس حرفه‌ای زبان انگلیسی محقق کند. همچنین اگر یک معلم زبان انگلیسی هستید، شرکت در این دوره باعث آشنایی شما با متدهای استاندارد و معتبر تدریس زبان می‌شود و رزومه آموزشی شما نیز به سطحی حرفه‌ای ارتقا می‌یابد اگر مایل به شرکت در این دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی هستید، به دنبال آموزشگاه زبان معتبر باشید. آموزشگاه زبان سفیر یکی از برترین و باسابقه‌ترین آموزشگاه‌های زبان در کشور است که انواع خدمات آموزش زبان‌های خارجی را به‌صورت حضوری و آنلاین به زبان‌آموزان سراسر کشور ارائه می‌دهد. برخی از خدمات آموزش زبان در آموزشگاه سفیر عبارتند از: تعیین سطح آنلاین، دوره‌های تربیت مدرس زبان سفیر، دوره‌های زبان انگلیسی برای سنین گوناگون و دوره‌های آمادگی برای آزمون آیلتس اشاره کرد. مدرک TTC سفیر یک مدرک بین‌المللی معتبر است که به کمک آن می‌توانید مهارت‌های تدریس حرفه‌ای زبان انگلیسی را بیاموزید و میزان تسلط خود را در این زمینه به موسسات آموزشی، دانشگاهی و زبان‌آموزان، اثبات کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوره TTC زبان انگلیسی مهارت های تدریس زبان انگلیسی دوره تربیت مدرس تدریس زبان آموزشگاه سفیر تدریس حرفه ای تربیت مدرس TTC شرکت در دوره زبان انگیسی آموزشگاه ها آموزش زبان دوره TTC مدرس زبان بر زبان دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اعظم السادات برغمدی اظهار کرد: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال استان می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآنی حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیر طرح ملی حفظ قرآن کریم کشور ادامه داد: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، تحقق خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی با خانواده‌ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی نظیری پیش روی دختران علاقه‌مند در استان آذربایجان شرقی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته بانوان علاقمند تبریزی به صورت مجازی از برنامه‌های آموزشی حفظ قرآن کریم بهره‌مند شدند.

چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" ویژه بانوان سراسر کشور در سال ۱۴۰۳ با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت