Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت الله نعمتی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: باقرنژاد ورزشکار دامغانی توانست با فاصله کم نسبت به نفر نخست رقابت‌ها، نقره مسابقات کشوری پاراتیراندازی در رشته تپانچه بادی را با رکورد ۵۵۹ کسب کند. 

وی ادامه داد: همچنین با کسب این مدال و ثبت رکورد مورد نظر، این ورزشکار شایسته جواز ورود به مسابقات پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نعمتی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات ‌انتخابی پاراتیراندازی، چهار نفر از ورزشکاران رشته تیراندازی جانبازان و معلولان برای شرکت در مسابقات اعزام شدند که محمود باقر نژاد و حسین بینائیان در رشته تپانچه بادی و محمد امینی و زهرا برناکی در رشته تفنگ بادی، در این رقابت ها حضور دارند. 

وی خاطرنشان کرد: حسین بینائیان نیز در پایان رقابت خود، توانست به مقام پنجم دست پیدا کند و مسابقه برناکی و امینی نیز امروز و فردا پیگیری می‌شود. 

رئیس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان اظهار داشت: این دوره از مسابقات در سالن تیراندازی ۸۰ خط ورزشگاه آزادی تهران به مدت چهار روز، از تاریخ هفتم آذرماه آغاز و تا دهم آذرماه ادامه دارد. 

به گزارش ایرنا،محمود باقرنژاد از پاراتیراندازان دامغانی در مسابقات جهانی العین امارات ۲۰۲۱، نیز مقام سوم بخش MQS مسابقات جهانی را در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر کسب کرده است. 

۳۸ هیات ورزشی در دامغان فعالیت دارند و چهار هزار نفر در این شهرستان بیمه شده ورزشی هستند.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین پاراتیراندازی فدراسیون تیراندازی بازی های آسیایی 2022 دامغان بازی های پاراآسیایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین پاراتیراندازی فدراسیون تیراندازی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین پاراتیراندازی فدراسیون تیراندازی بازی های آسیایی 2022 دامغان بازی های پاراآسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ الینا صفاجو از باشگاه ستارگان عقاب سمنان با مربیگری ریحانه نصیری در بخش کومیته وزن منهای ۶۸  کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال  نشان برنز را بدست آورد.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال