Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@07:15:48 GMT

اختتامیه «نوگلان حسینی» دهم آذر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۲۱۳۵

اختتامیه «نوگلان حسینی» دهم آذر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، اختتامیه پانزدهمین  دوره تجلیل از «نوگلان حسینی» همراه با معرفی نفرات برگزیده این رویداد ملی چهارشنبه ۱۰ آذرماه ساعت ۱۴:۳۰ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

پانزدهمین آیین «نوگلان حسینی» با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر مداحی و روضه‌خوانی از بین نوجوانان سراسر کشور به همت فرهنگ‌سرای اندیشه، با همراهی شبکه قرآن و با مشارکت سازمان دانش‌آموزی شهر تهران، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، خانه مداحان، اتحادیه انجمن دانش‌آموزی و بسیج مداحان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
فراخوان «نوگلان حسینی» همزمان با محرم و صفر و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان منتشر شد و نوجوانان مداح در پایه‌های مختلف تحصیلی و از همه استان‌های کشور در این مسابقه شرکت کردند. بیش از هزار و ۲۰۰ نوجوان مداح از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند.

پس از برگزاری مرحله راستی‌آزمایی و انتخاب اولیه مداحان برتر، با حضور چهره‌های مطرح مداحی از جمله مصطفی خورسندی، شهروز حبیبی، محمود تاری، سعید نسیمی، محمد صادقی، حسین صیامی، حامد بهبود و محمد امانی مهر داوری پانزدهمین آیین «نوگلان حسینی» انجام شد. پخش مداحی نوجوانان در قالب یک ویژه‌برنامه از شبکه قرآن و انتخاب نهایی نفرات برگزیده از سوی هیئت‌داوران آخرین مرحله این رویداد ملی بود.

مراسم اختتامیه پانزدهمین آیین «نوگلان حسینی» با حضور مسئولان و چهره‌های فرهنگی مانند حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، عباس باستانی رییس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران، یوسف ارجونی رئیس بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی کشور و استادانی نظیر آیت‌الله سید محمد قائم‌مقامی، محمدرضا سنگری، محمدحسین رجبی دوانی، سید محمد حسینی (معاون امور مجلس رییس‌جمهور)، اسماعیل امینی شاعر و نویسنده، محمدعلی صمیمی رییس اتحادیه دانش‌آموزی شهر تهران، سردار مرتضی طلایی، امیرحسین بانکی‌پور (نماینده مجلس شورای اسلامی)، منصور قصری‌زاده (مدیر رادیو قرآن) و سعید بیابانکی شاعر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نوگلان حسینی فرهنگسرای اندیشه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نوگلان حسینی دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه 197 شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

ایمان افتخاری، دبیر ستاد علم، فناوری و نوآوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، پس از این جلسه در خصوص بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر اهمیت توجه و تمرکز بر حفظ جایگاه کشور در المپیاد‌های جهانی، طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت و در جلسه ۱۷۴ مورخ 16 خرداد 1402 مقرر شد طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی در قالب میز تخصصی شناسایی، جذب و نگهداشت نخبگان مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: پس از بررسی طرح پیشنهادی در جلسات متعدد میز تخصصی مربوطه و جلسات کمیسیون علم و آموزش با مشارکت تمامی بازیگران اصلی این حوزه، این جلسه شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به بررسی این طرح اختصاص یافت.

دبیر شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور بیان کرد: در این جلسه پس از بررسی بحث المپیاد‌های دانش‌آموزی در اسناد بالادستی، بررسی المپیاد‌های دانش‌آموزی در پرتو آمار و بررسی آسیب‌شناسی این المپیادها، طرح پیشنهادی در ۲ محور اصلی تسهیلات برگزیدگان المپیاد‌های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و تسهیلات برگزیدگان المپیاد‌های جدید مطرح شد.

وی افزود: با توجه به استماع نظرات اعضای این جلسه مقرر شد باشگاه دانش پژوهان جوان طبق اساسنامه آن، ظرف مدت ۲ ماه شاخص‌ها و استاندارد‌های مسابقات معتبر دانش‌آموزی در سطح ملی و بین‌المللی را جهت بررسی و تصویب در جلسه شورای ستاد نقشه جامع علمی کشور ارائه کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد