Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت هواوی در حال تولید یک ساعت هوشمند مجهز به سنجش فشار خون است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی قصد دارد از گجت پوشیدنی خود که از ویژگی قابل توجهی برخوردار است رونمایی کند، این محصول که ساعت هوشمند هواوی Watch D نام دارد گواهینامه اندازه‌گیری فشار خون را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً نیز تصاویری از این ساعت هوشمند در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند هواوی Watch D پایان ماه دسامبر سال جاری رونمایی خواهد شد و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نتایج بررسی‌های انجام شده نیز حاکی از این است که میزان دقت حسگر اندازه‌گیری فشار خون این محصول خوب و مطلوب بوده است. ساعت هوشمند هواوی Watch D یکی از معدود محصولاتی خواهد بود که از این ویژگی پشتیبانی می‌کند و با زبان طراحی منحصر به فرد هواوی نیز همراه می‌شود.

دیگر ساعت‌های هوشمند هواوی دارای طراحی گرد و دو دکمه فیزیکی هستند در حالی که جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت از طراحی مستطیل شکل بهره‌مند شده است و احتمالاً صفحه نمایش آن نیز لمسی خواهد بود. به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند هواوی Watch D می‌تواند یک دستیار سلامت باشد زیرا علاوه بر حسگر سنجش فشار خون از دیگر سنسورهای سلامت محور مانند سنسور سنجش ضربان قلب، ردیابی خواب، اندازه گیری چربی بدن و سنجش قند خون نیز بهره خواهد بود.

کد خبر 538538

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین علم و فناوری ساعت هوشمند گجت های جدید هوآوی محصولات هواوی گجت پوشیدنی گجت جديد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ساعت هوشمند هواوی Watch D فشار خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • تشخیص زودهنگام سرطان سینه این بار با طراحی یک حسگر
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • با ۲٫۵ ساعت انتظار، الماس خودتان را بسازید
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)