Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز، حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی نژاد  درحاشیه نشست با اعضای انجمن خیرین مسکن ساز استان البرز افزود:  اکنون وام نوسازی مسکن روستایی در کشور ۱۰۰ میلیون تومان است که به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش می یابد.

وی گفت: این افزایش اعتباری  در اجرای  طرح جهش تولید مسکن پیش بینی شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی نژاد بیان داشت : در اجرای طرح جهش تولید مسکن ، یک میلیون  واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور ساخته می شود.

وی افزود: انجمن‌های خیرین مسکن‌ساز وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  تاکنون ۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور احداث کرده اند  که یک هزار و ۲۰۰ واحد آنها  در استان البرز ساخته شده است.

برچسب‌ها البرز بنیاد مسکن وام مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز بنیاد مسکن وام مسکن البرز بنیاد مسکن وام مسکن بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران

محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران  با بیان اینکه  نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران آغاز شده است گفت: در منطقه جنوب غرب تهران قرار دارد  از جمله ۱۷ و ۱۸ ، ۱۳ هزار پلاک فرسوده قرار دارد که بخش عمده ای از آنها  واحد های مسکونی کوچک و ریز دانه است.

وی افزود: در سال های گذشته  امکان نوسازی و ساخت را نداشتند که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده این روند و موانع برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران توضیح داد: با آزادسازی این اراضی ۱۳ هزار پلاک واقع در بافت فرسوده مناطق ۱۷ و ۱۸ در مسیر راه‌آهن در مدار نوسازی قرار می‌گیرد که خود می‌تواند ۳۰ هزار واحد مسکونی را وارد مدار ساخت و ساز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود