Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@09:11:58 GMT

غضنفرآبادی: تنها راه نجات فلسطین مقاومت است

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۲۲۹۹

غضنفرآبادی: تنها راه نجات فلسطین مقاومت است

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: تنها راه نجات فلسطین، مقاومت در برابر همه فشارها و توطئه‌هاست و امیدواریم که هر چه زودتر گشایش و آزادی برای مردم فلسطین ایجاد خواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: تنها راه نجات فلسطین مقاومت است؛ مردم فلسطین به هیچ‌وجه نباید فریب وعده‌های صهیونیست‌ها را بخورند و باید به ایستادگی خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: چراغ سبز دادگاه اسرائیل برای تخریب منازل فلسطینیان

وی افزود: تاکنون برخی از سران فلسطین فریب توطئه‌های رژیم صهیونسیتی را خوردند و چندین مرحله فریب آنان عملیاتی شده است. البته برای سران فلسطین به سرعت مشخص شد که رژیم صهیونیستی خیانت کرده و دروغ گفته است و به وعده‌هایش پایبند نیست.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطر نشان کرد: اگر فریب مقامات رژیم صهیونیستی کارساز شود، شرایط سخت و بحرانی برای مردم فلسطین به وجود خواهد آمد. البته مردم مقاوم فلسطین به خوبی متوجه این مسئله هستند و می‌دانند که باید به ایستادگی و مقاومت خود در برابر صهیونیست‌ها ادامه دهند.

غضنفرآبادی تصریح کرد: تنها راه نجات فلسطین، مقاومت در برابر همه فشارها و توطئه‌هاست و امیدواریم که هر چه زودتر گشایش و آزادی برای مردم فلسطین ایجاد خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو کمیسیون قضایی مجلس صهیونیست ها رژیم صهیونیستی فلسطین تنها راه نجات فلسطین مردم فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «خلیل الحیه» نایب رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در غزه اعلام کرد که طوفان الاقصی یک ضربه پیش‌دستانه نسبت به حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه غزه بود و این عملیات توانست مساله فلسطین را در جهان زنده کند.

الحیه گفت: مقاومت جعلی‌بودن و دروغ‌پردازی‌های رژیم اشغالگر را برملا ساخت. هدف ما در هفتم اکتبر عملیاتی محدود بود. ما قصد داشتیم شماری از نظامیان را برای مبادله با اسیران خود به اسارت در آوریم، اما در نتیجه آن لشگر غزه ارتش رژیم صهیونیستی کاملاً از هم فروپاشید.

وی افزود: رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از طوفان الاقصی به لرزه درآمد، با عدم اعتماد مواجه شد و سرویس‌های امنیتی آن از هم پاشید. به همین دلیل آمریکا برای نجات این رژیم شکست‌خورده شتافت.

الحیه گفت: رژیم اشغالگر خواست با کوچاندن، بمباران کورکورانه و جنایت انتقام بگیرد؛ زیرا از نظر اطلاعاتی دیدی نداشت، چیزی از مقاومت در غزه نمی‌دانست و در پیش‌بینی طوفان الاقصی شکست خورده بود.

وی ادامه داد: اشغالگران اهداف بزرگی مانند نابودی حماس و بازگرداندن اسیران را در پیش گرفتند، اما طی ۶ ماه تنها چیزی که محقق کردند ویرانی ۶۰ درصد از غزه بود. آن‌ها خود اذعان می‌کنند که تنها ۱۵ درصد از قدرت مقاومت در غزه را از بین برده‌اند.

الحیه گفت: اشغالگران در هر منطقه‌ای که از آن خارج می‌شوند و به آن بازمی‌گردند، شاهد آن هستند که شیران قسام دوباره با آنان مبارزه می‌کنند. اشغالگران در یافتن جاسوس در غزه ناکام ماندند.

وی ادامه داد: اشغالگران نه تنها در بازگرداندن اسیران خود ناکام بوده‌اند، بلکه ده‌ها نفر از آنان را کشته‌اند. ما از طریق گفت‌وگوها و میانجیگری قطر و مصر ده‌ها اسیر زن، کودک و برخی بیگانگان که به اشتباه به اسارت درآمده بودند را به آسانی آزاد کردیم.

الحیه افزود: ما می‌خواهیم همین حالا جنگ پایان یابد و نرمش لازم در این خصوص را نشان داده‌ایم، اما اشغالگران این موضوع را رد می‌کنند. تاکید می‌کنیم بدون آتش‌بس کامل هیچ‌گونه توافقی در کار نخواهد بود.

وی ادامه داد: نتانیاهو از پیگرد قضائی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد و حتی تلاش دارد منطقه را با جنگی منطقه‌ای به آتش بکشد تا در پُست خود باقی بماند. باید از نتایج طوفان الاقصی بهره ببریم تا دست‌کم به استقلال خود در کشور فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه دست پیدا کنیم.

کد خبر 6088161

دیگر خبرها

  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم