Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:04:17 GMT

وام نوسازی مسکن روستایی ۲ برابر می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۲۳۱۷

وام نوسازی مسکن روستایی ۲ برابر می‌شود

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز، حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی نژاد  درحاشیه نشست با اعضای انجمن خیرین مسکن ساز استان البرز افزود:  اکنون وام نوسازی مسکن روستایی در کشور ۱۰۰ میلیون تومان است که به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش می یابد.

وی گفت: این افزایش اعتباری  در اجرای  طرح جهش تولید مسکن پیش بینی شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی نژاد بیان داشت : در اجرای طرح جهش تولید مسکن ، یک میلیون  واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور ساخته می شود.

وی افزود: انجمن‌های خیرین مسکن‌ساز وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  تاکنون ۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور احداث کرده اند  که یک هزار و ۲۰۰ واحد آنها  در استان البرز ساخته شده است.

برچسب‌ها البرز بنیاد مسکن وام مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز بنیاد مسکن وام مسکن البرز بنیاد مسکن وام مسکن بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت

بذرپاش در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهر‌های سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کار‌های اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است اعلام کرد: آمار‌های مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت