Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام تهیه کننده نمایش مهمانسرای دو دنیا، این نمایش زین پس با شرایط ویژه‌ای به نفع خیریه و افراد کم درآمد اجرا خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ براساس اعلام تهیه کننده نمایش مهمانسرای دو دنیا، این اثر هنری از روز دوشنبه 8 آذرماه لغایت جمعه 12 آذرماه کلیه عواید مالی خودرا به خیریه تقدیم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه براین؛ کلیه افرادی که به دلیل مشکل مالی نمی‌توانند این اثر را تماشا کنند، می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرامی نمایش و همچنین گیشه تماشاخانه شانو، بلیط رایگان دریافت کرده و به تماشای «مهمانسرای دو دنیا» بنشینند.

«مهمانسرای دو دنیا» نوشته اریک آمانوئل اشمیت به کارگردانی ایمان خرقانی و تهیه کنندگی پیمان چراغی از یکم آذر ساعت ۱۹ در تماشاخانه شانو روی صحنه رفته است.

فرزاد دشتی، محمد رضایی، مهربان خداوردی، حمیده دهقان نیری، عیسی محمدی ، فریماه قاسمی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه داستان «مهمانسرای دو دنیا» آمده است: بین قبل از من و بعد از من یه اتفاقی افتاده، من تو این فاصله وجود داشتم ... .

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می‌توان به مدیر تولید: مهدی رشیدی، بازیگردان: فرزاد دشتی، دستیاران کارگردان: منیژه راکی زاده، حمیده دهقان نیری، فریماه قاسمی، منشی صحنه: حمیده دهقان نیری، فریماه قاسمی، طراح لباس: حمیده دهقان نیری، طراح پوستر: حمیده دهقان نیری، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق سیادت، عکاس: امین کارگر، تبلیغات مجازی: امیر لقمان، مدیر اجرایی: احسان فلاح تفتی اشاره کرد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهمانسرای دو دنیا مهمانسرای دو دنیا حمیده دهقان نیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با صدور حکمی، سیاوش میرحاجی را به‌عنوان مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی در جریان سفر میدانی خود به عسلویه، مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌ها را در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.

وی در آیین معرفی سیاوش میرحاجی به‌عنوان نماینده بخش حاکمیت در این منطقه، بر اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از سوی شرکت‌های پتروشیمی تاکید و آن را الزام‌آور دانست.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه تمامی هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی باید به‌صورت منسجم و یکپارچه بر اجرای قوانین و دستورالعمل‌های موجود پایبند و متعهد باشند، بیان کرد: واحدهای ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل پتروشیمی‌ها باید به فناوری‌ها و تجهیزات روز مجهز شوند و ملزوم‌های خود را برای استفاده در شرایط احتمالی بحران در اختیار داشته باشند.

شاهمیرزایی گفت: باید سطح منطقه در مدیریت بحران همواره بالا باشد تا در رویارویی با شرایط اضطراری و بحران بتوان با آمادگی کامل هماهنگی‌های لازم را در تمام زمینه‌های اجرایی معمول کرد.

وی با اشاره به هدف‌گذاری‌های انجام شده در مسیر تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی تصریح کرد: هم‌زمان با تلاش برای رسیدن به برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید همه جوانب را همسو با توسعه مورد توجه قرار داد.

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟