Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت فرارسیدن دهم آذر ماه ، روز جهانی ایدز، با راه اندازی کمپینی ، آزمایش رایگان ایدز در منطقه 13 انجام می شود.

به گزارش برنا؛مجتبی توسلی، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه با اشاره به برنامه های سلامت محور منطقه برای گرامیداشت روز جهانی ایدز و پیشگیری از انتقال این بیماری  گفت : حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 با همکاری انجمن احیا ، کمپین" #منتستاچ آی وی_می دهم " راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او در قالب این کمپین ، با استقرار یک دستگاه اتوبوس در خیابان پیروزی ابتدای خیابان 21 متری دهقان ، از شهروندان داوطلب آزمایش ایدز گرفته می شود که زمان مورد نیاز برای اعلام نتیجه آن تنها 20 دقیقه است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 13  ، برگزاری  وبینار های  تخصصی با موضوع ایدز و راه های پیشگیری از آن  به منظور افزایش آگاهی ، آشنایی بیشتر و ایجاد مباحثه با حضور مدیر روانشناسی انجمن احیای ارزش ها و مجری و کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی به صورت زنده در اینستاگرام از سوی اداره سلامت  از دیگر برنامه های این حوزه اعلام کرد.

توسلی ، محافظت از خود در برابر ایدز ، اولین و بهترین راه  برای جلوگیری از گسترش HIV  برشمرد و از شهروندان ساکن منطقه خواست در صورت نگرانی از آلوده بودن خود به ایدز و مشاهده علائم آن ، تست تشخیصی این بیماری را انجام دهند .

گفتنی است ، اول دسامبر برابر با 10 آذر ماه روز جهانی ایدز است . ایدز، نوعی بیماری است که توسط ویروس HIV ایجاد می شود . از زمان کشف ویروس ایدز (1981) تا کنون این بیماری باعث مرگ ده ها میلیون نفر شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون فرهنگی و اجتماعی سلامت اجتماعی و فرهنگی اتوبوس شهرداری روانشناسی ویروس مرگ ایدز آزمایش روز جهانی ایدز منطقه 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کارگران از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار جامعه هستند که نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تولیدی و اقتصادی کشور دارند.این قشر از جامعه با حداقل توقعها و سطوح حقوقی همواره برای چرخاندن چرخهای واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانه ها در تلاش و تکاپویی وصف ناپذیر و خستگی ناپذیر هستند.این گزارش تصویری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر بخش کوچکی از تلاش این غیور مردان و زنان را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان را به تصویر کشیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077408 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • التهاب عامل کلیدی در پیشرفت آرتروز زانو
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان