Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@11:55:45 GMT

آتش بازی در ناپل؛ یاد باد آن روزگاران، یاد باد!

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۲۴۲۰

آتش بازی در ناپل؛ یاد باد آن روزگاران، یاد باد!

تیم ناپولی موفق شد لاتزیو را درهم بشکند و به اسطوره فقید خود، دیگو مارادونا، ادای دین کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، نه فقط ستاره‌های خط حمله بلکه تمامی بازیکنان ناپولی شب گذشته بسیار روی فرم بودند و توانستند ارزش‌های خود را ثابت کنند و یادآور خاطرات شیرین قدیم با مارادونا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ناپولی موفق شد شب گذشته با نتیجه ۴ بر صفر از سد لاتزیو عبور کند و یک پیروزی دلچسب و دلنشین را به دست بیاورد. این پیروزی برای ناپل اهمیت بسیاری داشت و لورنزو اینسینیه، ستاره این تیم هم یادآور شد که پیروزی قاطعانه این تیم ادای دینی به دیگو مارادونا بوده است.

اینسینیه در مصاحبه پس از بازی گفت: پیروزی خوبی به دست آوردیم و شکی ندارم که همه بازیکنان از عملکرد خود راضی هستند. روزهای خوبی را با ساری سپری کردیم اما حالا اسپالتی به جمع ما اضافه شده و کمک کرده تا فاصله قابل توجهی با سایر تیم‌ها ایجاد کنیم.

ستاره ایتالیایی ناپولی ادامه داد: دربازی برابر اینتر اشتباهات زیادی داشتیم و به همین دلیل با رویکرد متفاوتی پا به این مسابقه گذاشتیم. می‌دانستیم که روز سالگرد درگذشت مارادونا است و به همین خاطر تلاش کردیم به او ادای دین کنیم.

وی درباره احترامی که ناپولی برای مارادونا قائل است اضافه کرد: ما می‌خواستیم که خاطره مارادونا را با یک بازی خوب زنده کنیم. برای ما افتخار بزرگی است که امشب توانستیم پیروزی قاطعانه‌ای داشته باشیم.

بدون شک هواداران اصیل ناپولی با نمایش خوب تیم خود مقابل لاتزیو به یاد روزهای افتاده‌اند که مارادونا در لباس این تیم می‌درخشید. حالا خاطرات چند دهه قبل دوباره زنده شده و هواداران در ناپل ایتالیا امیدوارند تا بالاخره تیمشان بتواند به عنوان قهرمانی سری آ دست پیدا کند.

کد خبر 538645

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ناپولی تیم فوتبال ناپولی لاتزیو دیگو مارادونا مارادونا فوت مارادونا مرگ مارادونا درگذشت دیگو مارادونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود

رم برای کسب سهمیه لیگ‌ قهرمانان اروپا به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

آاس رم در دیداری از هفته ۳۴ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ میهمان ناپولی است. دنیله ‌ده روسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز، ده روسی گفت:

ایوان خوب است، او تمرین کرد و بیش از هر چیز با صحبت هایش این را روشن کرد که احساس خوبی دارد، از تکل ها و درگیری ها نمی ترسد، او 100 درصد بازگشته است. او با مانچینی به میدان خواهد رفت و هر دو مدافع، دیداری چالش برانگیز پیش رو خواهند داشت زیرا اوسیمن یکی از قوی ترین مهاجمان جهان است.

سخت ترین جنبه این بخش از فصل، تعداد بازی هایی است که در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. تمام تیم‌هایی که با آنها روبرو خواهیم شد در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

ناپولی تنها تیمی است که از نظر سطح ترکیب به اینتر نزدیک است، آنها سال گذشته غیرقابل رقابت بودند، امسال در شرایط سختی هستند اما چیزی تغییر نمی کند چون آنها همیشه رقیب دشواری محسوب می شوند.

ما دوباره به کورس رقابت برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازگشتیم که تقریبا غیرممکن به نظر می رسید، تیم های پشت سر ما قوی هستند، تقویم آسان نیست، اما بازیکنان بسیار هوشیار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند