Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد تمامی اعضای شورای شهر مخالف واگذاری فرهنگسرای پایداری بوده اند.

موسی الرضا حاجی بگلو در گفت‌و‌گو با خبرنگار برنا در مشهد پیرامون واگذاری فرهنگسرای پایداری در مشهد اظهار کرد: در مورد واگذاری فرهنگسرای «پایداری» که به نام «شهید قاسم سلیمانی» مزین شده است، این سوال مطرح می‌گردد که چرا فرهنگسرایی که محل حضور یادگاران دفاع مقدس و نیروهای حزب الهی است و در طی سالیان گذشته مراسم‌های انقلابی بسیاری در آن کلید خورده و برنامه ریزی شده است، باید در بازه زمانی کوتاهی به یک نهاد دیگر واگذار شود؟

وی با اعلام اینکه فرهنگسرای پایداری در طول ادوار محل معراج شهدا در مشهد بوده است، بیان کرد: به طور حتم آن نهاد دیگر نیز از این فرهنگسرا در جهت اقدامات مثبت بهره می‌گیرد، ولی چرا باید این فرهنگسرا واگذار شود؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با اعلام اینکه تمامی اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به اتفاق مخالف این نحوه واگذاری بودند، گفت: در حال حاضر نحوه واگذاری این فرهنگسرا در دست بررسی بوده و قطعا باید فرهنگسرای «پایداری» به فعالیت انقلابی و جهادی خود همچون گذشته بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی بگلو ادامه داد: وقتی مکانی که قریب به 30 سال فرهنگسرای پایداری در آن دایر بوده و قدمت فرهنگی دارد، به صورت ناگهانی با تغییراتی مواجه می‌شود، نگرانی و گلایه‌مندی تمامی نیروهای انقلابی را به همراه دارد.

وی افزود: ما با کمبودی در حوزه فرهنگسرا برای در اختیار قرار دادن به مجموعه‌های انقلابی نداریم، به نهاد انقلابی دیگر کمک می‌کنیم و فرهنگسرای دیگری را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: ما نمی‌توانیم محل تجمع نیروهای انقلابی و یادگاران دفاع مقدس را منحل کرده و مجموعه دیگری را آنجا مستقر کنیم.

حاجی بگلو افزود: از نحوه واگذاری و اجرای این اقدام مطلع نبوده و پس از انجام در جریان واگذاری قرار گرفتیم؛ طی دو روز اخیر بسیاری از مردم و دوست داران انقلاب پیگیر این موضوع از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد بودند که چرا بدون هماهنگی این اتفاق افتاده است.

وی در پایان با اعلام اینکه در حال پیگیری برای رفع مشکل و بازگشت به حالت اولیه هستیم، تصریح کرد: از برخوردهایی که آنجا صورت گرفته مطلع نیستیم و امیدواریم مسائل آنگونه که شنیده‌ایم نباشد؛ امیدواریم شرمنده یادگاران دفاع مقدس انقلاب اسلامی نباشیم. انتهای پیام

خبرنگار: امیرمهدی مقیم یزدی

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مشهد دفاع مقدس شورای اسلامی شهر اعضای شورای اسلامی انقلاب اعضای شورای انقلاب اسلامی فرهنگسرای پایداری شورای اسلامی شهر مشهد واگذاری فرهنگسرای فرهنگسرای پایداری اعضای شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از محل برگزاری مناظرات انتخاباتی در محل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: برگزاری مناظرات انتخاباتی در دور نخست، نقش مهمی در شناخت نامزدها داشت و این رویکرد برای دور دوم نیز انجام خواهد گرفت.   محمدکمال سروری‌ها افزود:برگزاری این مناظرات فرصتی مناسب برای نامزدها است تا با هزینه کمتر، برنامه ها و افکار خود را بهتر بیان کنند و از سوی دیگر برای مردم نیز فرصتی مغتنم است تا با صرف زمان اندک، با نامزدها آشنایی بیشتری پیدا کنند.   مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی با بیان اینکه نامزدها باید اولویت های اول مردم را شناسایی و راه کارهای آن را ارائه کنند گفت: مناظرات انتخاباتی در رسانه های رسمی استان در حال ضبط است و در موعد مقرر انتشار خواهد یافت. وی عنوان کرد: مردم ایران، لیاقت قوی ترین و شایسته ترین منتخبان برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند، از این رو باید انسانی کارآمد و کاربلند راهی مجلس شورای اسلامی شود.   سروری ها افزود: نامزدها باید اولویت های اول مردم را شناسایی و راه کارهای آن را با تلاش پیگیری کنند.   مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رای برای حوزه مشهد و کلات پیش بینی شده است که نسبت به انتخابات مرحله نخست ۶۱۲ شعبه کاهش یافته است.   در دور نخست انتخابات مجلس، تکلیف ۱۷ نفر از ۱۸ نماینده در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی معلوم شد و یک نماینده دیگر باید از میان ۲ نامزد شامل "کاظم معتمدی فر و حسنعلی اخلاقی" برای تصاحب یک کرسی دیگر حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم انتخابات برگزیده شود.   نفر نخست این فهرست ۲ نفره به ترتیب بیشترین آرا، کاظم معتمدی فر، مدیر عامل سابق شرکت پدیده شاندیز است. وی دانش آموخته دانشگاه علم و صنعت ایران است و ۴۰ سال تجربه مدیریتی، آموزشی و پژوهشی در بخش های دولتی و خصوصی را در کارنامه دارد. معتمدی فر در مرحله نخست این انتخابات ۱۴۴ هزار و ۵۲۳ رای به دست آورد.   نفر دوم این فهرست حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی است که ۵۵ سال دارد و دارای مدرک دکترای رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی است، وی عضو شورای شهر مشهد در دوره چهارم بود و مورد حمایت ائتلاف "شانا" است. اخلاقی در مرحله اول انتخابات ۱۳۰ هزار و ۲۰۲ رای کسب کرد.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات