Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@05:42:52 GMT

کمک داور روحانی و دومین قضاوت برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۲۶۵۷

کمک داور روحانی و دومین قضاوت برای پرسپولیس

کمک داور روحانی فوتبال ایران که چند سالی است که کار قضاوت را انجام می دهد، بار دیگر با بازی پرسپولیس به لیگ برتر بازگشته است.

به گزارش "ورزش سه"، طی سالیان اخیر شاهد بودیم در داوران فوتبال ایران مشاغل مختلفی مثل پزشک، آتش‌نشان و ... وجود داشته‌اند اما حضور یک روحانی در بین آنها اتفاقی بود که برای اولین بار چند سال پیش رخ داد و محمدعلی پورمتقی به عنوان یک کمک داور جوان در بالاترین سطح فوتبال ایران حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام محمدعلی پورمتقی، کمک داور قمی 31 ساله‌ای است که در فصل ۹۷-۹۶ برای نخستین بار وارد چرخه داوران لیگ برتری شده و در هفته دوازدهم نخستین قضاوت خود در سطح اول فوتبال ایران را به‌عنوان کمک داور دوم در دیدار تیم‌های نفت تهران و سایپا پشت سر گذاشت. او یک بار دیگر در هفته پانزدهم به به‌عنوان کمک داور دوم در دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان انتخاب شد.

 

این کمک داور ملبس به لباس روحانیت فوتبال ایران در همان سال دیدار جام حذفی بین تیم‌های گسترش فولاد تبریز- اکسین البرز و همچنین سه مسابقه لیگ دسته اول نیز قضاوت کرد و مهمترین حضورش در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر 99-98 بود؛ جایی که او به عنوان کمک داور در بازی تیم های پارس جنوبی جم و پرسپولیس حضور پیدا کرد.

 

 

 

 

بعد از اشتباهات جنجالی هفته ششم لیگ برتر، حساسیت ها به داوری های هفته هفتم بسیار بالاتر رفته و اینک در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان شاهد حضور حجت‌الاسلام محمدعلی پورمتقی در کوبل داوری هستیم؛ این سومین قضاوت وی در لیگ بیست و یکم خواهد بود. او در هفته اول  به همراه رحیم حاجیلو، کمک های علی صفایی در بازی پدیده و آلومینیوم بودند؛ داوری که این هفته استراحت دارد و گفته می شود یکی از گزینه های قضاوت دربی است.

پرسپولیس تهران کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران کمیته داوران فوتبال ایران کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

به گزارش همشهری آنلاین، او در ادامه افزود: همچنین برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآمد.

در این باره بیشتر بدانید:

اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند

کد خبر 847619 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال ورزش حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ