Web Analytics Made Easy - Statcounter

از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه تهران ۱۷ نشریه دانشجویی این دانشگاه امتیاز نشریه حرفه‌ای گرفتند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه تهران ۱۷ نشریه دانشجویی این دانشگاه امتیاز نشریه حرفه‌ای گرفتند.امتیاز نشریه حرفه‌ای به نشریات دانشجویی «فیزیولوژی در فضا» و «نوروساینس» دانشگاه تهران اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نشریه فیزیولوژی در فضا به صاحب امتیازی رضا ضیغمی فرد از دانشجویان پردیس البرز و نشریه نوروساینس به صاحب امتیازی پردیس البرز فعالیت می‌کنند.

گفتنی است؛ نشریات مذکور به عنوان یک نشریه علمی ترویجی و یک امتیازی محسوب می‌شوند. هر شماره از نشریه بررسی می‌شود و در صورت ارتقای شاخص‌های نشریه حرفه ای، امتیاز افزایش پیدا می‌کند و در صورت عدم رعایت شاخص‌ها، امتیاز علمی اختصاص یافته سلب می‌شود.

طرح اعطای امتیاز نشریه حرفه‌ای در دانشگاه تهران با هدف ارتقای نشریات دانشجویی، تصویب و در حال اجراست. براساس این طرح به نشریات دانشجویی برتر دانشگاه که از نظر «شکلی»، «محتوایی» و «اصول فنی» در سطح بالایی قرار داشته باشند، «امتیاز علمی» اعطا خواهد شد.

شایان ذکر است؛ تاکنون ۱۷ نشریه دانشجویی دانشگاه تهران، امتیاز نشریه حرفه‌ای را اخذ کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریات دانشجویی دانشگاه تهران معاونت فرهنگی دانشگاه تهران نشریات حرفه ای ۱۷ نشریه دانشجویی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون

اولین بازی تیم فوتبال اودینزه پس از انتصاب ستاره سابق تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی با شکست خانگی مقابل رم همراه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادامه دیدار تیم‌های رم و اودینزه از هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا، که روز 26 فروردین در دقیقه 72 به دلیل از حال رفتن ایوان اندیکا، مدافع تیم رم نیمه تمام مانده بود، امشب (پنجشنبه) برگزار شد که این بازی را در نهایت رم با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند. در واقع دو تیم بازی را از دقیقه 72 آغاز کردند و رم در حضور سردار آزمون به برتری رسید.

 اودینزه در حالی برای انجام دقایق باقیمانده به میدان رفت که چند روز پس از بخش اول نبرد دو تیم، فابیو کاناوارو را به عنوان سرمربی جدیدش استخدام کرده بود. کاناوارو تا آستانه کسب اولین امتیاز خود با تیم جدیدش هم رفت اما گلزنی برایان کریستانته در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم این اجازه را به کاپیتان سابق آتزوری نداد و به این ترتیب او با شکست کارش را در داسیا آره‌نا آغاز کرد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در ترکیب رم حضور داشت.

با این نتیجه رم 58 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به آتالانتای 54 امتیازی جایگاه خود را در رده پنجم جدول تثبیت کرد تا همچنان در زمره سهمیه‌داران ایتالیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا باشد.

کاناوارو سرمربی اودینزه شد

 

اودینزه اما با قبول شکست، 28 امتیازی و لب مرز منطقه سقوط، در رده هفدهم جدول باقی ماند.

در جدول رده‌بندی سری A، پس از اینتر 86 امتیازی که قهرمانی‌اش را مسجل کرده است، میلان با 69 امتیاز، یوونتوس با 64 امتیاز و بولونیا با 62 امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!