Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-30@18:45:24 GMT

۸ پروژه گازرسانی در کردستان به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۲۶۷۷

۸ پروژه گازرسانی در کردستان به بهره‌برداری رسید

پروژه گازرسانی به سه روستا و پنج واحد صنعتی در شهرستان بیجار استان کردستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی شهرستان بیجار که با حضور فرماندار بیجار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، گفت: با افتتاح سه پروژه روستایی در شهرستان بیجار تعداد روستاهای گازرسانی شده به ۱۸۹ مورد رسید و ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی به ۹۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد ارتقاء یافت ضمن اینکه پنج واحد صنعتی نیز در این شهرستان از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

به گفته وی، برای گازرسانی به این پروژه‌ها ۲۱ هزار متر لوله‌گذاری اجرایی شده است.

علی‌اکبر ورمقانی، فرماندار بیجار نیز با اشاره به زمستان‌های سخت و دشوار در این شهرستان، اظهار کرد: گازرسانی به روستاها و شهرهای تابع این شهرستان، کاری دشوار و پرمشقت بوده است.

وی شرکت گاز استان کردستان را یکی از موفق‌ترین و پیشرو در ارائه خدمات ذکر کرد و گفت: گازرسانی به روستاهای این شهرستان و افزایش رفاه و تامین انرژی دائمی مشوق بسیار خوبی برای مهاجرت معکوس بوده و من به نوبه خود قدر این زحمات ارزشمند را می‌دانم و از مدیریت و کارکنان زحمتکش و عوامل اجرایی این شرکت قدردانی می‌کنم.

براساس این گزارش، تعداد کل مشترکان گاز طبیعی در شهرستان بیجار  ۳۳ هزار و ۵۰۵ مورد است که تعداد ۲۱ هزار و ۸۵۴  مورد آن در شهرها و ۱۱ هزار و  ۶۵۱ مورد در روستاها جذب شده است.

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گازرسانی شهرستان بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان