Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی دبیر شورای قرآن دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بیش از ۴۰۰۰ دانشجو، استاد و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی استان در مسابقات قرآن و عترت این دانشگاه شرکت کردند.

حجت الاسلام سیدمهدی طاهری در خصوص شرکت دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در مسابقات قرآن و عترت گفت: همزمان با سراسر کشور بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت با حضور بیش از ۴۰۰۰ نفر از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در بخش‌های کتبی، شفاهی و هنرو ادبیات دینی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر شورای قرآن دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در خصوص تاریخ و نوع برگزاری این مسابقات اظهار کرد: مسابقات کتبی ۱۴ و ۱۵ آذر ماه سال جاری در سراسر کشور به صورت مجازی و مسابقات شفاهی ۲۱ آذر ویژه خواهران و ۲۲ آذر ویژه برادران به صورت حضوری و مرحله استانی بخش شفاهی ۲۸ آذر ماه در واحد مشهد برگزار خواهد شد.

وی در خصوص رشته‌های موجود در این مسابقات اعلام کرد: رشته‌های بخش کتبی استادان شامل ترجمه وتفسیر قرآن کریم شرح نهج البلاغه و رشته‌های بخش شفاهی استادان حفظ قرآن کریم، پنج و ۱۰ جزء و حفظ کل و قرائت قرآن کریم(تحقیق) و ترتیل است. رشته‌های شفاهی کارکنان نیز شامل حفظ پنج و ۱۰ جزء قرآن کریم و قرائت قرآن کریم(تحقیق) و ترتیل است.

طاهری خاطرنشان کرد: رشته‌های بخش کتبی دانشجویان شامل ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با معارف نهج البلاغه، آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن کریم، سیره معصومین(ع)، احکام و پرسمان معارفی است و رشته‌های بخش شفاهی دانشجویان شامل حفظ قرآن کریم پنج، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء، قرائت(تحقیق) و ترتیل، اذان و تواشیح ویژه برادران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد وی افزود: در بخش هنر و ادبیات دینی اساتید، دانشجویان و کارکنان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ دی ماه سال جاری به دفاتر فرهنگی یا کانون قرآن و عترت تحویل نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامي مسابقات قرآنی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی قرآن و عترت قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی