Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: باشگاه استقلال ضمانت نامه های لازم برای بازی بازیکنان خارجی خود را به سازمان لیگ فوتبال ارایه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، فریبرز محمودزاده در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، اظهار داشت: سازمان لیگ فوتبال ایران همواره بر مدار قانون حرکت کرده و در چارچوب آئین نامه و مقررات نیز با همه باشگاه ها مساعدت و همراهی داشته و دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته گذشته مشکلات قانونی و حقوقی برای مجوز بازی دو بازیکن خارجی استقلال پیش آمد که در نهایت بعد از طی شدن مراحل اداری و قانونی باشگاه استقلال امروز ضمانت نامه های لازم را برای حضور این دو بازیکن خارجی خود به سازمان لیگ ارایه کرد و به این ترتیب موانع بازی ژستند و یامگا مرتفع شد و این دو بازیکن می توانند تیم استقلال را در مسابقات همراهی کنند.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: قانون جذب بازیکن و مربی خارجی با ارایه ضمانت نامه از سوی هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در ابتدای فصل ارایه شد تا هم باشگاه ها مجاز به جذب بازیکنان و مربیان خارجی باشند و هم مشکلی برای پرداخت دستمزد به خارجی ها نداشته باشند و پرونده جدید دیگری در مراجع بین المللی برای باشگاه های کشورمان ایجاد نشود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یوسف نوری آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین رودی ژستد استقلال سازمان لیگ یوسف نوری آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین سازمان لیگ ضمانت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر