Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  مصطفی معروفی مسئول هماهنگی و رابط کانون‌های خدمت رضوی در کاشان گفت: خادمیاران هشت کانون محله‌ای خدمت رضوی در کاشان با مشارکت و مساعدت خیران توانستند ۵۱۸ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان در آبان ماه جمع آوری و برای اجرای پویش‌های مختلف و اقدامات تخصصی بین نیازمندان و بیماران هزینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی  افزود: ۱۹۰ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان از مجموع کمک‌های نقدی از سوی کانون بانوان خادمیار در قالب سه کانون امام خمینی (ع)، صاحب الزمان (عج) و قاضی اسدالله و مبلغ ۳۲۷ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان آن توسط برادران خادمیار در پنج کانون خدمت رضوی کاشان با مشارکت خیران و مساعدت موسسات خیریه این شهرستان جمع‌آوری شده است.

مسئول هماهنگی و رابط کانون‌های خدمت رضوی در کاشان ادامه داد: مجموع کمک‌های نقدی شامل ۲۵ میلیون ۷۷۵ هزار تومان کانون امیرالمومنین (ع)، ۲۵ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان کانون بقیه الله الاعظم (عج)، ۲۶ میلیون و ۷۰ هزار تومان کانون صاحب الزمان (عج)، ۲۶۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قمر بنی هاشم با همکاری موسسه خیریه الغدیر، ۱۰ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان کانون ضامن آهو، ۱۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کانون امام خمینی (ره)، یک میلیون تومان کانون کریم اهل بیت (ع) و یک میلیارد و ۴۵ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان کانون قاضی اسدالله است.

وی خاطر نشان کرد: کمک‌های نقدی هر یک از کانون‌ها برای اجرای پویش‌های نذر رضا (ع)، نذر نان، نذر شفا، روضه رضا (ع)، نذر قربانی، آقا حساب کردند، تعلیم و تربیت، بسته‌های معیشتی، خدمات عمرانی در همکاری با گروه‌های جهادی، دارو و درمان و چهارشنبه‌های امام رضایی هزینه شده است.

معوفی انجام خدمات و اقدامات کانون‌ها در راستای محرومیت زدایی همراه با حفظ عزت و کرامتی انسانی نیازمندان را شامل پویش نذر رضا (ع) در قالب خرید البسه، جهزیه و سیسمونی، تهیه مواد پروتئینی و غذایی از جمله گوشت مرغ، اطعام و توزیع بسته‌های معیشتی دانست و گفت: نذر قربانی با ذبح گوسفند و پخت عقیقه، چهارشنبه‌های امام رضایی در قالب دیدار با خانواده شهدا و عیادت از بیماران و تقدیر از اقشار و مشاغل خاص از جمله کادر درمان از دیگر فعالیت‌های بهار همدلی و نوعدوستی کانون‌های خدمت رضوی در کاشان همزمان با دومین فصل پاییز بوده است.

به گفته وی، نذر نان در قالب پخت و توزیع نان، پویش نذر شفا با پرداخت هزینه‌های دارو و درمان شامل خرید دستگاه اکسیژن، ویزیت رایگان و اعمال جراحی، نذر تحصیل در قالب کمک هزینه تحصیلی، خرید لوازم‌التحریر و دیگر ملزومات آموزشی، کیف و کفش و پرداخت کمک هزینه تحصیلی، خدمات عمرانی در قالب خدمات جهادی و تسویه حساب بدهکاران و خرید دارو‌های بیماران کرونایی و صعب‌العلاج در قالب پویش آقا حساب کردند از دیگر تلاش‌های خادمیاران رضوی در کاشان همزمان با آبان بوده است.

مسئول هماهنگی و رابط کانون‌های خدمت رضوی در کاشان پویش ختم کامل قرآن کریم در چهارشنبه‌های امام رضایی، برگزاری آیین‌های جشن در ایام ولادت و مراسم روز شهادت و وفات ائمه، حضور در جلسه انس با قرآن کریم و اعطای وام‌های ازدواج و قرض الحسنه و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس در قالب پویش زائر اولی‌ها را از دیگر موضوعات عملکرد خادمیاران رضوی در کاشان برشمرد و تاکید کرد: ارائه مشاوره‌های خانوادگی، ازدواج، تحصیلی، فرزند آوری و طب سنتی، مشاوره نحوه سرمایه گذاری در بازار‌های مالی، آموزش فرمول‌های راه اندازی کسب و کار و به سود رساندن آن در فضای مجازی تدریس حضوری و برگزاری روضه‌های خانگی برای بیماران و سالمندان از اقدامات تخصصی خادمیاران در آبان ماه به جمعیت هدف آن بوده است.

معروفی همچنین با تاکید بر اینکه خدمات جهادی خادمیار رضوی در کانون کریم اهل بیت (ع) کاشان در همکاری با جهادگران هیات حسینی نخل کاشان در قالب کمک به اجرای سه ٣پروژه عمرانی برای خانواده‌های تحت پوشش خیریه مهرآوران این هیات در آبان ماه انجام شد گفت: اقدامات این خادمیار شامل کمک به نیرو‌های جهادی در خاکبرداری و کاهگل پشت بام، نصب سرامیک کف حمام و آشپزخانه و پوشش سقف ساختمان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: کانون صاحب الزمان (عج) نیز کمک‌های نقدی خود را با کمک ۳۰ یاور رضوی فعال این کانون جمع آوری کرده است که بیشتراین یاوران مسئول موسسه‌های خیریه در سطح شهرستان هستنذد.

۴۰۰ خادمیار کاشانی ثبت شده در سامانه خادمیاران رضوی در قالب ۱۳ کانون عمومی و ۱۹ کانون تخصصی کانون‌های خدمت رضوی در کاشان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خادمیاران رضوی کمک به نیازمندان هزار تومان کانون کمک های نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این محموله شامل سه هزار جفت کفش و سه هزار عدد عروسک برای نشان لبخند دوباره بر لبهای کودکان سیل‌زده است.

همچنین پنج هزار بسته غذایی و بهداشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، آبلیمو، قند، چای، تن ماهی، لوبیا و اقلام بهداشتی به منظور تامین نیاز‌های اساسی و مهم خانوار نیز در بین متاثرین از سیل توزیع شد.

جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از این حرکت خیرخواهانه، از عموم مردم نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در پویش‌های امدادرسانی، یاریگر سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان باشند.

راه‌های مشارکت و کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب‌های جمعیت هلال احمر:

شماره گیری کد دستورى #١*١١٢*

واریز وجه به شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲

شماره شبا IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲
و یا مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر