Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:10:10 GMT

مانور ایمنی در برابر زلزله در کنگاور برگزار شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۳۳۶۸

مانور ایمنی در برابر زلزله در کنگاور برگزار شد

به گزارش ایرنا، فرماندار کنگاور در این مانور با بیان اینکه مانور برگزار شده امروز دارای استانداردهای لازم بود و با آمادگی لازم دانش آموزان برگزار شد، گفت: کنگاور در منطقه زلزله خیز و بر روی گسل قرار دارد و باید مردم با آموزش و رعایت استانداردهای خانه سازی در مقابل حوادث آمادگی لازم را داشته باشند.

«فرزاد الماسی» گفت: مانور زلزله امسال با شعار "آمادگی در برابر زلزله در شرایط پاندمی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر هلال احمر شهرستان کنگاور نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه در این مانور دانش آموزش با مهارت‌های اصول پناهگیری و خروج اضطراری در زمان وقوع زلزله در شرایط پاندمی به صورت عملی آشنا شدند، تصریح کرد: قبل از مانور، آموزش‌های لازم در این زمینه به دانش آموزان داده شده بود.

«علی اکبر جمالی» با اشاره به اهداف مانور زلزله در مدارس تشریح کرد: تبدیل مهارت‌های آموزشی به کاربردی هدف اصلی این مانور است تا برای دانش آموزان مسائل مربوط به زمان وقوع زلزله شبیه سازی شود.

او با بیان اینکه دانش آموزان با موضوعاتی مانند پناهگیری و تخلیه اضطراری در مدارس آشنا می‌شوند، تشریح کرد: با آموزش به دانش آموزان می‌توان در زمان بحران خسارات ناشی از حوادث را کاهش داد، چرا که افراد آشنا به اصول امداد و نجات در زمان بحران سریع در دسترس هستند و می‌توانند حداقل به خود و خانواده هایشان امدادرسانی کنند.

کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها امداد و نجات کنگاور هلال احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امداد و نجات کنگاور هلال احمر امداد و نجات کنگاور هلال احمر دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ میر حافظ حسینی که از سال ۱۳۹۲ تا کنون به دانش آموزان نابینا آموزش می‌دهد با برجسته سازی وسایل آموزشی ازجمله وسایل ریاضی و جغرافیا و علوم زمینه آموزش ساده را برای دانش آموزان نابینا فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این معلم پرتلاش در جشنواره جایزه معلم بهمن سال ۱۴۰۲ در تهران برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص