Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید شجاع زیلابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: هم‌اینک نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر و دهیاران به منطقه اعزام شده‌اند تا نتیجه پیگیری‌ها را گزارش کنند.
وی افزود: با توجه به مشاهده دود از کوه بُزمَنی در ارتفاعات بخش میانکوه شهرستان اردل، با بخشدار این حوزه تماس گرفته و درخواست شد تا علت دود بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زیلابی تصریح کرد: به محض دریافت اطلاعات تکمیلی، موارد اطلاع‌رسانی می‌شود.

۱۰گروه به کوه‌های شهرستان اردل اعزام شد

فرماندار اردل با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر سقوط بالگرد در کوه‌های این شهرستان گفت: ۱۰ گروه امدادی برای بررسی دقیق موضوع به کوه‌های این شهرستان اعزام شد.

محمود کیانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این گروه‌ها از نیروهای امدادی حفاظت محیط زیست، منابع‌طبیعی و آبخیزداری، جمعیت هلال‌احمر، نیروی انتظامی و بسیج هستند.
وی افزود: یکی از اهالی روستای ملک‌شیر بخش میانکوه اردل پس از مشاهده یک فروند بالگرد متعلق به اورژانس در آسمان، متوجه دود غلیظ در جنگل می‌شود و احتمال سقوط بالگرد را می‌دهد.
کیانی تصریح کرد: تاکنون خبری مبنی بر سقوط بالگرد تأیید نشده است و احتمال می‌رود این دود ناشی از آتش‌سوزی در جنگل‌های اطراف باشد.
وی یادآور شد: به محض دریافت اطلاعات تکمیلی، موارد به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

هلال احمر تاکنون گزارشی دریافت نکرده است

مسوول روابط عمومی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به دریافت گزارش‌های مردمی‌ درباره احتمال سقوط بالگرد در شهرستان اردل گفت: تاکنون این موضوع و خبر تایید نشده است.

شاهین جواهری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با دریافت گزارش مردمی درباره احتمال سقوط بالگرد در منطقه هلیساد دهستان میانکوه، سه گروه ارزیاب و امدادی به منطقه اعزام شدند. 

وی تصریح کرد: تاکنون نشانه‌ای مبنی بر سقوط بالگرد در این منطقه یافت نشده است و موضوع قطعیت ندارد.

پیشتر برخی از منابع محلی درباره سقوط یک فروند بالگرد در منطقه جنگلی هلیساد به دلیل وجود دود خبر داده بودند.

به گزارش ایرنا، اخباری مبنی بر سقوط بالگرد در شهرستان کیار و اردل منتشر شده است.
 

برچسب‌ها کیار چهارمحال وبختیاری اردل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیار چهارمحال وبختیاری اردل کیار چهارمحال وبختیاری اردل سقوط بالگرد هلال احمر اعزام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت

در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، به جز دو دیدار بسیار حساس که در تبریز و ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، پنج دیدار دیگر هم برگزار شد.

در نخستین بازی امروز تیم هوادار میزبان صنعت نفت آبادان بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و آبادانی‌ها را یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر کرد. در این مسابقه ابتدا طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۰ صنعت را پیش انداخت، اما تا قبل از دقیقه ۳۰ دو گل توسط شجاعیان و اسلامی خوردند و بازی را باختند.

صنعت نفت با این شکست ۱۶ امتیازی ماند و با چسبیدن به قعر جدول، بعید است دیگر بتوانند در لیگ برتر ماندنی شوند. هوادار هم ۲۸ امتیازی شد و با قرار گرفتن در رتبه یازدهم، کاملا از انتهای جدول فاصله گرفت.

تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان برگزارکننده تنها داربی هفته بیست‌وپنجم بودند که این دو تیم از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان رودرروی هم قرار گرفتند و در نهایت به تساوی یک - یک رضایت دادند.

سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۸ روی ارسال تورس تک گل میهمان را وارد دروازه حریف کرد تا در این فصل برای تیمش هفت گل به ثمر رسانده باشد.  فرشید باقری هم در دقیقه ۶۰ روی ارسالی از نقطه کرنر موفق به گشودن دروازه محمدرضا اخباری و ثبت گل مساوی نارنجی‌پوشان شد. گل گهر در رتبه ششم و مس نهم است.

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران که توانسته بودند در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر کار خود را با کسب پیروزی به پایان برسانند، امروز از ساعت ۱۸:۱۵ به مصاف هم رفتند که نساجی با دو گل میزبانش را شکست داد تا از منطقه سقوط فرار کند. منصور باقری و امیر اسماعیل زاده گل‌های نساجی را زدند تا این تیم ۲۲ امتیازی شود و به رتبه سیزدهم برسد.

شاگردان سیروس پورموسوی و مهدی تارتار در تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی امروز در دیداری حساس رودرروی هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی یک- یک به پایان رسید. با این نتیجه حالا استقلال خوزستان در رتبه پانزدهم و منطقه سقوط قرار گرفت و بعد از صنعت نفت دیگر مدعی اصلی سقوط است.

در دیگر مسابقه مصاف آلومنیوم و فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. فولاد در رتبه چهاردهم و آلومینیوم دهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند