Web Analytics Made Easy - Statcounter

صحنه های مراسم توپ طلای 2019 دوباره تکرار می شود؟

مراسم توپ طلا 2021 امشب (8 آذر 1400) از ساعت 23:00 برگزار می شود. لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی و کریم بنزما از بیشترین شانس برای دریافت این عنوان برخوردار هستند.

به نقل از فرانس فوتبال؛ دیدیه دروگبا و سندی هریبرت به عنوان مجریان مراسم توپ طلا 2021 انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها مجریان مراسم توپ طلای 2019 نیز بودند و در نهایت توپ طلای ششم مسی را به او اهدا کردند. طبق اعلام اکثر منابع خبری، لیونل مسی امشب در انتظار دریافت هفتمین توپ طلای خود از این دو مجری مشهور است.

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان حمایت راموس از پیروزی مسی در رقابت توپ طلا یک روحانی از قم در تیم داوری بازی امروز پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان سردبیر فرانس فوتبال: تنها انگیزه رونالدو این است که نسبت به مسی توپ طلاهای بیشتری داشته باشد برترین های قرن با فریدون موسوی: برای انتخاب هافبک ها در تیم قرن دچار افسردگی می شوم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مراسم توپ توپ طلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)

شادروان سلامی با اجرای برنامه‌های تلویزیونی پرطرفداری، چون مسابقه هفته و پرواز ۵۷ از چهره‌های شناخته شده سیما در سال‌های ابتدایی دهه ۱۳۷۰ محسوب می‌شود.

به گزارش اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۳ اردیبهشت ۱۳۷۳ خبر درگذشت و یک روز بعد خبر خاکسپاری این مجری را منتشر کرد. خبر را بخوانید و عکس کمال‌الحق سلامی و عکسی از ارژنگ امیرفضلی و سعید آقاخانی در برنامه پرواز ۵۷ را تماشا کنید.

 

منبع: اطلاعات آنلاین

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • عکس| تیپ مژده لواسانی در کنسرت روزبه بمانی
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما