Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هماهنگی لیگ دسته یک والیبال زنان امروز (دوشنبه) با حضور مسئولین سازمان لیگ و سرمربیان تیم‌های شرکت کننده به ‌صورت مجازی (وبینار) برگزار شد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در این وبینار که یک ساعت و نیم به طول انجامید، شهرام عظیمی (سرپرست سازمان لیگ)، نادر انصاری (دبیر سازمان لیگ)، فریبا محمدیان (نایب رئیس بانوان)، مهناز شاددل (مشاور امور بانوان)، کارشناسان والیبال بانوان و سازمان لیگ و سرمربیان تیم‌های شرکت کننده حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان لیگ در ابتدای این نشست با بیان این‌که 38 تیم برای حضور در لیگ دسته یک زنان اعلام آمادگی کردند، گفت: در جلسه با کمیته تعیین وضعیت و با توجه به محدودیت اعلام شده در آئین نامه سازمان لیگ، این تعداد به 32 تیم کاهش یافت. بنابر این لیگ دسته یک بانوان در سال 1400 در دو گروه 16 تیمی و به صورت دوره‌ای، متمرکز و مدل VNL برگزار می‌شود.

شهرام عظیمی تصریح کرد: تیم‌داری در حوزه بانوان مخصوصا در بعد قهرمانی بسیار کار پرمشقتی است و امیدوارم این جلسه خروجی مناسبی داشته باشد که منجر به تیم ملی مقتدر با نقش آفرینی مثبت در عرصه آسیایی شود.

فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون نیز در ادامه جلسه از سرپرست سازمان لیگ، مدیران عامل باشگاه‌ها و زحمات هیات‌های والیبال استان‌ها تشکر کرد و درخواست کرد تا به مسائل اخلاقی – رفتاری بازیکنان و مربیان توجه ویژه شود.

وی به تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها توصیه کرد که با رویکرد آموزشی – فرهنگی وارد لیگ دسته یک شوند، و افزود: لیگ دسته یک زنان، چشمه‌های جوشان پرورش بازیکن است و باید به گونه‌ای حرفه‌ای برگزار شود که تجربه مربیان و بازیکنان افزایش یابد و در نهایت تیم ملی بهره لازم را از این مسابقات ببرد.

در ادامه این نشست درباره نحوه برگزاری لیگ دسته یک بانوان در سال جاری بحث شد و در نهایت مقرر شد که تیم‌ها به 2 گروه 16 تایی تقسیم شوند و با توجه به شاخص‌ها، هر گروه 16 تایی به چهار زیرگروه چهار تیمی قسمت شوند.

بر این اساس، بازی‌های مرحله مقدماتی به صورت دوره‌ای رفت و برگشت برگزار خواهد شد و تیم‌های اول و دوم هر زیرگروه به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند.
 
16 تیم صعود کرده به مرحله دوم، گروه A لیگ دسته یک سال آینده را تشکیل خواهند داد و 16 تیم بازمانده گروه B این مسابقات را در سال 1401 تشکیل می‌دهند.

قرعه‌کشی لیگ دسته یک زنان فردا (سه‌شنبه) به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و شروع مسابقات از 19 آذرماه خواهد بود.

قرارداد بازیکنان باید در هیات استان‌ها ثبت و به مهر و امضا مدیرعامل باشگاه و هیات استان برسد و کف قرارداد بازیکنان، 3 ماه حقوق کارگری است.

هر تیم باید سه بازیکن امید، دو بازیکن رده سنی جوانان و یک بازیکن نوجوان داشته باشد و بازیکنان زیر 18 سال حتما باید با رضایت و مهر و امضا پدر قرارداد خود را ثبت کنند.

دریافت مدارک تیم‌ها از شنبه تا چهارشنبه هفته آینده انجام خواهد شد و سپس آی دی کارت بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها صادر می‌شود.

ارائه کارت واکسن برای بازیکنان و کادر فنی الزامی است و در صورت واکسینه شدن با دو دوز نیاز به آزمایش PCR نخواهد بود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی والیبال سازمان لیگ زنان تیم ملی رفت و برگشت حقوق پدر والیبال بانوان لیگ دسته یک زنان سازمان لیگ تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در نشست تعاملی با مدیران ارشد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طی یک سال سخن گفت.

به گزارش ایسنا، در راستای تکالیف قانون حدنگار در خصوص تبدیل اسناد دفترچه ای به کاداستری و سند دارکردن املاک و اراضی فاقد سند مالکیت برای جلوگیری از دست اندازی افراد غیر به املاک و اراضی شهرداری تهران، نشست تعاملی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با اداره ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران ضمن تشکر و قدردانی از همکاری همه جانبه و هماهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، تصریح کرد: نتیجه این تعاملات سازنده، صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طول یک سال شد که در امری بی سابقه بوده است.

وی افزود: در این نشست تعاملی، موضوع مکاتبه مستقیم شهرداری با ادارات ثبت استان تهران جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری و حذف مراجعه به دفترخانه، مورد رسیدگی قرار گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، موضوع سامانه شمیم و تهیه مختصات UTM از طریق مکاتبه با اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان