Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه زنده نگه داشتن رشادت های شهدا یک پشتوانه اعتقادی و باور ملی است، گفت: گرامیداشت و زنده نگه داشتن دلاوری شهدا یک مطالبه مردمی است.

‌به گزارش ایمنا، افسانه خواست خدایی در حاشیه آئین نامگذاری و رونمایی از بلوار شهیدان فهیمی با بیان اینکه اولویت کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر با خانواده‌های دارای چند فرزند شهید است اظهار کرد: خانواده فهیمی سه فرزند به نام‌های احمد، محمود و حسین تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شهید حسین فهیمی به عنوان عضوی از جامعه هنری یاد کرد و ادامه داد: در راستای نامگذاری شهر به نام‌های مفاخر علمی، فرهنگی، تاریخی، مذهبی و ورزشی، بلوار متصل به میدان شهید غلامی به نام شهیدی والامقام که از مفاخر شهر نیز هستند مزین شد.

رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز فضاسازی شهری برای نامگذاری شهدا را از اقدامات مهم شورای ششم برشمرد.

گفتنی است آئین نامگذاری و رونمایی از بلوار شهیدان فهیمی و تجلیل از مادر گرامی شهیدان احمد، محمود و حسین فهیمی با حضور چند تن از مدیران شهری برگزار شد.

کد خبر 538692

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نامگذاری خیابان شهدا شورای شهر شیراز دفاع مقدس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نامگذاری معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر

 عبدی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اهر به همراه نمایندگان اتحادیه‌های صنفی نظارت بر فعالیت صنوف را در سطح این شهرستان در دستور کار خود قرار داده و از واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح طی هفته جاری از تعداد ۷۲ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف اعم از (سمساری، خواربار، کافه خانه و دفتر مشاوره ازدواج) به علت عدم رعایت قوانین صنفی و عدم توجه به اخطار‌هایی داده شده پلمب شد و متصدیان واحد‌های صنفی متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اعلام تداوم و تشدید این طرح‌ها و اقدامات کنترل و نظارت پلیس گفت: با صنوف و افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند نیز برخورد قانونی خواهد شد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها