Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@09:33:38 GMT

قیمت لیر ترکیه دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۳۶۳۳

قیمت لیر ترکیه دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰

فرارو- قیمت لیر ترکیه امروز دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ در نیمه اول معاملات بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۴۰ تومان کاهش پیدا کرد و در مقایسه با دوشنبه هفته قبل ۲۰۰ ارزان شد. قیمت لیر ترکیه در حال حاضر نسبت به سقف قیمت سال ۱۴۰۰، هزار و ۴۵ تومان عقب نشسته و ۸۰ تومان از کف قیمت سال فاصله گرفته است.

لیر تنها اسکناس موجود در بازار ارز نیست که در نیمه اول معاملات امروز یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰، کاهش قیمت را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلار، درهم و یورو نیز همگی نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، عقب‌نشینی کرده‌اند. به‌عنوان مثال دلار به ۲۹ هزار و ۴۷۰ تومان رسیده که ۳۰ تومان کمتر از نرخ پایانی دلار بازار آزاد در روز گذشته است. قیمت یورو در مقایسه با دیروز ۱۴۰ تومان ارزان شده و درهم که معمولا با گام‌های پنج تومان، پنج تومان نوسان دارد، امروز با کاهش ۴۰ تومانی روبرو شده است.

قیمت لیر ترکیه در هفت روز گذشته دوشنبه ۱ آذر سه‌شنبه ۲ آذر چهارشنبه ۳ آذر پنجشنبه ۴ آذر شنبه ۶ آذر یکشنبه ۷ آذر دوشنبه ۸ آذر دو هزار و ۵۳۵ تومان دو هزار و ۲۵۵ تومان دو هزار و ۳۹۰ تومان دو هزار و ۴۳۰ تومان دو هزار و ۳۴۵ تومان دو هزار و ۳۷۵ تومان دو هزار و ۳۳۵ تومان

قیمت لیر دوشنبه اول آذر دو هزار و ۵۳۵ تومان بالا بود، اما یک روز بعد ناگهان با سر به زمین خورد تا در روز سه‌شنبه ۲ آذر لیر در بازار آزاد ارز ایران به کف قیمت دو هزار و ۲۵۵ تومان برسد. این روند احتمالا با توجه به افزایش تقاضا در روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته معکوس شد تا قیمت پایانی لیر را در روز چهارشنبه ۳ آذر، معادل دو هزار و ۳۹۰ تومان و در روز پنجشنبه ۴ آذر معادل دو هزار و ۴۳۰ تومان ثبت کنیم. قیمت لیر شنبه ۶ آذر به دو هزار و ۳۴۵ تومان رسید. دیروز یکشنبه ۷ آذر، در بازار آزاد لیر ترکیه را دو هزار و ۳۷۵ تومان خرید و فروش کردند. قیمت لیر امروز دوشنبه ۸ آذر در پایان نیمه اول معاملات ۴۰ تومان ارزان شد و به دو هزار و ۳۳۵ تومان رسید.

قیمت لیر ترکیه در سال ۱۴۰۰ قیمت ابتدای سال قیمت فعلی سقف قیمت کف قیمت سه هزار و ۳۵ تومان دو هزار و ۳۳۵ تومان سه هزار و ۳۸۰ تومان دو هزار و ۲۵۵ تومان

لیر معاملات رسمی امسال در بازار آزاد ارز را با نرخ سه هزار و ۳۵ تومان آغاز کرد و در روز سه‌شنبه ۲ آذر ماه با رسیدن به دو هزار و ۲۵۵ تومان کمترین نرخ خود در طول سال ۱۴۰۰ را به یادگار گذاشت، اما صرافی‌ها سقف قیمت لیر را در سال ۱۴۰۰ سه هزار و ۳۸۰ تومان ثبت کرده‌اند.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت لیر قیمت دلار بازار ارز تومان دو هزار قیمت لیر ترکیه دوشنبه ۸ آذر بازار آزاد روز گذشته سه هزار سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

به گزارش خبرنگار مهر، در معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۵۸۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۶۳۲ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۹۸۲ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۸۰۱ تومان رسیده است.

اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۱۴۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۳۳۶ تومان است.

کد خبر 6098114 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه، طلا و ارز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • قیمت روز محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳