Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، امیر سرتیپ ستاد ابراهیم گلفام جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح روز دوشنبه در اجلاسیه دانش آموزان و فرهنگیان کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام گفت: دشمنان استعمارگر همواره به دنبال چپاول سرمایه‌های مادی، انسانی و معنوی سایر کشور‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب با تاسی از قرآن و موازین دین مبین اسلام راه استقامت را در پیش گرفته و همین مقاومت دشمن را به استیصال و شکست رسانده است و جرات تهاجم نظامی به ایران را ندارد.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: هرچند دشمن توان حمله نظامی به ایران را ندارد، اما با استفاده از قدرت رسانه ای، ماهواره‌ای و فضای مجازی به درون خانواده‌های ما رخنه کرده و با نشانه گرفتن نسل جدید جنگ نرم فرهنگی را در پیش گرفته است.

امیر گلفام اضافه کرد: معلمان و اولیای مدارس باید با تشریح رشادت‌های زمان جنگ تحمیلی، دانش آموزان جنگ ندیده کنونی را با فضای آن زمان آشنا و مانوس کنند چرا که هدف دشمن فاصله انداختن بین نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت است.

او یادآور شد: دانش آموزان رزمنده هرچند از لحاظ تقویمی سن زیادی نداشتند، اما کوچک مردان بزرگی بودند که درس شجاعت، جسارت و شهامت را به سایر رزمندگان و نوجوانان بعد از خود آموختند و در این بین ۳۶ هزار شهید دانش آموز تقدیم انقلاب شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره شهدا کنگره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر اسدی شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان که به منظور ارتقا و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه انجام شد، بر اهمیت صلح و سازش و نقش ستاد ملی صبر در جامعه تاکید کرد.

وی افزود: استقبال مردم استان از ایده‌ها و طرح‌های ستاد ملی صبر بسیار پر رنگ بوده و مردم به صورت خودجوش برای حل اختلاف به صلحیاران مراجعه می‌کنند.

معاون حل اختلاف دادگستری کردستان مراجعه مردم به صلحیاران را در صلح و سازش بسیاری از دعاوی موثر دانست و اعلام کرد: مردم با مراجعه به صلح یاران زمینه سازش در مورد شکابات خود را فراهم کرده‌اند.

اسدی به برنامه‌های ستاد ملی صبر در استان‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: از برنامه‌های ستاد ملی صبر تشکیل هیات‌های صلح در مساجد و تکایا و جذب افراد توانمند و ساماندهی صلحیاران است.

وی اضافه کرد: این مهم تا ساماندهی و تشکیل هیات‌های صلح در تمامی مساجد و اماکن مقدسه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092631

دیگر خبرها

  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان