Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از باشگاه پرسپولیس خواسته برای نصب تبلیغات محیطی پولی را به حساب این شرکت واریز کند و همین موضوع، مسکلاتی را برای برگزاری دیدار پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان به وجود آورده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده مبلغ یک میلیارد و 239 میلیون تومان به حساب این شرکت واریز کند تا برای نصب تبلیغات در ورزشگاه آزادی اجازه صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی، تابلوهای تبلیغاتی که قرار بوده برای دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی نصب شود، بیرون ورزشگاه مانده و اجازه ورود تابلوها داده نشده است. سازمان لیگ هم نمی‌تواند تا زمان واریز این پول، تبلیغاتش را وارد ورزشگاه کند که این مسئله به دردسری بزرگ تبدیل شده است.

سازمان لیگ با توجه به حواشی به وجود آمده تهدید کرده در صورتی که اجازه ورود تابلوهای تبلیغاتی‌اش برای بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان صادر نشود، اجازه برگزاری این مسابقه را نخواهد داد.

به گزارش تسنیم، دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از هفته هفتم لیگ برتر، طبق برنامه از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

سازمان لیگ: باشگاه‌‌ها مدارک لازم را ارائه ندادند/ تبلیغات محیطی کماکان در اختیار سازمان لیگ خواهد بودسازمان لیگ و ماجرای تبلیغات محیطی؛ مبهم، تاریک و گُنگ!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت توسعه اماکن ورزشی سازمان لیگ نفت مسجدسلیمان پرسپولیس شرکت توسعه اماکن ورزشی سازمان لیگ نفت مسجدسلیمان پرسپولیس نفت مسجدسلیمان دیدار پرسپولیس تبلیغات محیطی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان ستاره تیم فوتبال سپاهان در مصاف قبلی این تیم برابر استقلال ملاثانی بود که توانسته بود با یک گل و ارسال یک پاس گل تیمش را در دیدار دشوار جام حذفی به برتری برساند. رامین به همین دلیل با انگیزه زیادی پا به دیدار برابر پرسپولیس تیم سابقش گذاشته بود و به دنبال افزایش تعداد پاس‌ها و گل‌های خود در بیست و پنجمین مصاف لیگ برتر فصل جاری می‌گشت.

با این حال چیزی که این ستاره ملی پوش طلایی پوشان اصفهانی در ذهن داشت به هیچ وجه رنگ واقعیت به خود نگرفت و او اتفاقاتی را در ورزشگاه آزادی تجربه کرد که باور نداشت.

ویدیویی از دیدار پرسپولیس و سپاهان در جریان این دیدار در ورزشگاه آزادی منتشر شده که هواداران پرسپولیس در حال شعار دادن علیه رامین رضاییان هستند؛ این اتفاقی بود که رامین رضاییان انتظارش را نداشت و شاید به همین دلیل نتوانست نمایش خوبی که مقابل استقلال ملاثانی ارائه کرده بود را در ورزشگاه هم تکرار کند.

سپاهان تا ساعتی دیگر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف استقلال خوزستان می‌رود و باید دید رامین که پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از فرم همیشگی خود فاصله گرفته و فقط در چند مسابقه توانسته اثرگذار باشد چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد