Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@20:14:31 GMT

(تصاویر) ایده اصلی «عازم جهنم» از کجا آمد؟

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۴۰۸۱

(تصاویر) ایده اصلی «عازم جهنم» از کجا آمد؟

از آنجا که سریال «عازم جهنم» اقتباسی است از داستانی مصور به همین نام، تا انتشار ادامه این داستان مصور نباید انتظار فصل جدیدی از این سریال داشته باشیم.

به گزارش خبرآنلاین، یون سانگ هو خالق سریال «عازم جهنم» اعلام کرد که فعلا قصدی برای ساخت فصل دوم این سریال پرطرفدار ندارد و فعلا منتظر انتشار ادامه داستان اصلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایده اصلی سریال «عازم جهنم» مربوط به کتاب مصور دیجیتالی از دنیای «وب‌تون» است. «وب‌تون» گونه‌ای کتاب‌های مصور دیجیتال در کره‌جنوبی است.

یون سانگ هو سازنده سریال «عازم جهنم» در این باره به ورایتی گفته است: «از آنجا که «عازم جهنم» اقتباسی از داستانی در وب‌تون است، من و همکارم به این نتیجه رسیدیم که باید ادامه داستان ابتدا در آنجا روایت شود و اگر قرار است سریالی ساخته شود، پس از آن باشد.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: عازم جهنم عازم جهنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل الصباح امیر کویت فردا عازم قاهره است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، مشعل الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت فردا سه شنبه طی سفری رسمی به مصر می رود.

بر اساس این گزارش، این نخستین سفر الصباح به مصر پس از تصدی منصب امیری کویت است.

قرار است امیر کویت با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر دیدار و درباره روابط دوجانبه و راه های گسترش آن علاوه بر تحولات منطقه و حمایت از همکاری مشترک کشورهای عربی گفتگو کند.

پیش از این مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر کویت به هنگامی که ولیعهد این کشور بود در ۲۱ اکتبر ۲۰۲۳ به قاهره رفته بود.

کد خبر 6092515

دیگر خبرها

  • امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود
  • مشعل الصباح امیر کویت فردا عازم قاهره است
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد