Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@17:38:25 GMT

ایران خودروی تبریز تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۴۴۱۰

شرکت ایران خودروی تبریز از شب گذشته به دلیل مسائل کارگری تعطیل شد. ناطقان: شرکت ایران خودروی تبریز که از سال ۸۵ تأسیس شده، از شب گذشته و در پی تداوم اعتصابات کارگران خود تعطیل شد.

گروهی از کارگران این شرکت یک بار در ۱۵ آبان ماه و بار دیگر در دوم آذرماه به علت تعویق در پرداخت ماهانه، دست به اعتراض صنفی زده و اعتصاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق گفته کارگران معترض طی دو سال گذشته میزان حقوق دریافتی پرسنل تغییری نداشته و همچنین اختلاف حقوقی دریافتی بین مراکز تولیدی ایران‌خودرو در تهران و تبریز بالاست.

گفتنی است، ظرفیت اسمی تولید ایران خودرو تبریز ۱۳۰ هزار دستگاه خودرو در سال است که تاکنون بیش از یک میلیون دستگاه انواع خودروی سواری و وانت را تولید و به بازار هدف عرضه کرده است.

منبع: عصر ایران برچسب ها: ایران خودرو ، تبریز ، تعطیل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایران خودرو تبریز تعطیل ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران

کنستانتینیو چیونگا در دیدار با مسئولان گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به تراکتورهای۴۷ و ۷۵ اسب بخار تولیدی تراکتورسازی اشاره کرد و افزود: تراکتور‌های ایرانی از لحاظ کمی و کیفی فراتر از تولیدات بسیاری از کشور‌ها پیشرو در این صنعت است.

وی همچنین صنعت داروسازی ایران را نیز منحصر به فرد دانست و گفت: تولیدات دارویی ایران در زیمبابوه استفاده می‌شود که بسیار راضی کننده است.

وی روابط کنونی ایران و زیمبابوه را مطلوب دانست و اظهار کرد: این روابط باید در زمینه‌های اقتصادی بیش از پیش توسعه یابد.

کنستانتینیو چیونگا چند روز پیش با رئیس جمهور و معاون اول رییس جمهور کشورمان نیز مذاکراتی داشته است. پیش از این تراکتورسازی ایران آمادگی ایجاد خط مونتاژ در زیمبابوه را اعلام کرده بود.

 تراکتورسازی ایران اکنون با ۹ شرکت اقماری در تبریز ۲ شرکت در خارج از آذربایجان شرقی و ۲ شرکت در بیرون از مرز‌های ایران اسلامی، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار در کشور است و در زمان حاضر ۹۹ درصد نیاز کشاورزان کشور به تراکتور را تامین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • آیا فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برای کارگران تعطیل است؟
  • روز کارگر برای کارگران تعطیل است
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)