Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر سید جواد پورنقی روز دوشنبه اظهار داشت: با بستری ۳۵ مبتلای جدید به کرونا در استان، هم اینک ۱۳۷ بیمار دارای علائم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های خراسان شمالی بستری هستند.

وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای مهار بیماری کووید ۱۹، افزود: تصور ایمنی کاذب به جهت تزریق واکسن موجب به مخاطره افتادن سلامت عمومی و خسارت های جبران ناپذیر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پورنقی با اشاره به این که هم اکنون بیش از ۸۷ درصد جمعیت در استان واکسینه شده اند، خاطرنشان کرد: شهروندانی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند، سریع تر نسبت به این امر اقدام کنند زیرا با افزایش آمار واکسیناسیون، ایمنی عمومی در برابر ویروس کرونا ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، شهرستان های بجنورد، گرمه، جاجرم، اسفراین،  شیروان و فاروج در وضعیت زرد و مانه و سملقان و رازوجرگلان نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی واکسن کووید 19 خراسان شمالی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی واکسن کووید 19 ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی واکسن کووید 19 خراسان شمالی بهداشت و سلامت خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی تاکنون، به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، دشمن صهیونیستی سه مورد جنایت علیه ساکنان این منطقه انجام داد که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین افزود: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۶۵۴ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر نیز مجروح شدند.

پس از گذشت ۲۰۸ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۸ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است