Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی در جریان بازدید از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کمبود فضای فیزیکی را یکی از چالش‌های این بیمارستان دانست و  افزود: بیمارستان مفید به حداکثر ظرفیت ساختاری خود رسیده و در عین حال در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان کودکان مفید در سطح کشور مثال زدنی است و بر ضرورت توسعه بیشتر این مرکز تاکید کرد و اظهار داشت: استفاده بهینه از ظرفیت خیران در این بیمارستان هم در امور جاری و هم در امور عمرانی بسیار مطلوب به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سختی کار پرستارانی که از کودکان، به ویژه نوزادان پرستاری می کنند، خواستار حمایت ویژه از آنان شد و گفت: رضایتمندی مراجعه‌کنندگان نیز در این زمینه بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم با تلاش همه مجموعه بتوان برای حل مشکلات این بیمارستان اقدام کرد.

دکتر شریف ترکمان نژاد مدیر بیمارستان مفید نیز حفظ کرامت انسانی بیماران، کارکنان، پزشکان و پرستاران و همچنین ارایه خدمات جامع به بیماران را از مهمترین سیاست های مدیریتی این بیمارستان عنوان کرد.

وی با اشاره به مرجعیت این بیمارستان در کشور در حوزه کودکان، توجه به گروههای آسیب پذیر و همچنین توجه به کیفیت خدمات ارایه شده را را از دیگر سیاست های این بیمارستان دانست و اظهار داشت: خوشبختانه آمار مرگ و میر در این بیمارستان رو به کاهش است و اقدامات و خدمات در بیمارستان مفید روند رو به رشد دارد و کیفیت ارایه خدمات در آن همواره رو به بهبود است.

وی با بیان اینکه شاخص های درمانی و بالینی بیمارستان ارتقا یافته است، گفت: رضایتمندی بیماران و همراهان نیز بنا بر گزارش های مرکز افکارسنجی روابط عمومی دانشگاه افزایش یافته است.

مدیر بیمارستان مفید به نقش خیرین در آماده سازی مرکز جامع تصویربرداری، بازسازی بخش نفرولوژی و همودیالیز، ساخت و تجهیز بخش فیزیوتراپی اشاره کرد و افزود: خرید تجهیزات آی سی یو، لاپاراسکوپ، یو پی اس، دستگاه کرانیوتوم با کمک خیرین از جمله اقدامات در این بیمارستان است.

دکتر ترکمان نژاد ادامه داد: کمبود پرسنل، سختی کار و نیاز به اختصاص بودجه آموزشی در این بیمارستان از مهمترین چالش های این مرکز است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیمارستان کودکان مفید علیرضا زالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیمارستان کودکان مفید علیرضا زالی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیمارستان کودکان مفید علیرضا زالی بیمارستان مفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی

به گفته شهروند خبرنگار ما تعدادی از شهروندانی که از سال ۱۳۹۳ تا کنون در شهرک آ. اس. پ واقع در جاده شهریار - ملارد از سال ۱۳۹۳ سکونت دارند منازل مسکونی این شهرک فاقد سند مالکیت است و بعد از ۱۱ سال همچنان پایان کاری برای آن دریافت نشده است علاوه بر این فاز دوم و دیگر فاز‌های این شهرک تکمیل نشده است.

همچنین این شهرک فاقد امکانات رفاهی از قبیل کمبود مدارس، مکان مذهبی و فرهنگی، فضای ورزشی، امنیت کافی، محیط درمانی و بهداشتی و نانوایی، مشکلات مخابراتی، آب، برق، است.

همچینن در فضای سبز، خیابان و زیر ساختمان شاهد فرونشست‌های خطرناک هستیم.

شهروند خبرنگار ما از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ۵ ویتامین ضروری و مکمل مفید برای سلامت مردان
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است