Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@08:36:50 GMT

اینجا هیچکس از ارتفاع ترسی ندارد!

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۴۶۷۴

اینجا هیچکس از ارتفاع ترسی ندارد!

متخصصان کار در ارتفاع یا دسترسی با طناب بر روی برج‌ها و ساختمان‌های چند طبقه به کارهایی مانند شست و شو , رنگ کاری، جوشکاری و نصب شیشه مشغول هستند.

خبرگزاری میزان - تسنیم نوشت: هر از چند گاهی هنگام عبور از خیابان, افرادی را میبینیم که از طنابی آویزان اند و در حال شست و شوی دیوار و پنجره های ساختمان ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این افراد در اصل متخصص کار در ارتفاع یا دسترسی با طناب میگویند که بعد از انقلاب صنعتی و رونق شهرنشینی و در پی آن هجوم ابرسازه ها و آسمان خراش ها به زندگی انسان جزئی اساسی و لاینفک در صنعت و زندگی شهری هستند.شست و شو , رنگ کاری , جوشکاری , نصب شیشه بخش کوچکی از وظایف این افراد است.

بیشتر بخوانید: میزان فوت ناشی از بیماری‌های شغلی ۶ برابر حوادث مستقیم کاری است

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: مشاغل سخت برج

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مشاغل سخت برج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با کاهش ۴۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۱۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۹۷۵ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان
  • کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • حق با توخل بود: وقتی هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد
  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • ۴۰ درصد افراد نابارور بچه دار می‌شوند
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان