Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده نیروی انتظامی کاشان با بیان اینکه بیش از ۳ میلیارد ریال لوازم خرازی قاچاق در کاشان کشف و ضبط شد گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سرهنگ حسین بساطی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به کشف لوازم خرازی قاچاق در کاشان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشان در حین کنترل محورهای مواصلاتی خودرویی که مقادیر قابل توجهی لوازم خرازی قاچاق حمل می‌کرد شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این خودرو نیسان در مسیر به مقصد تهران در حرکت بود، افزود: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران نیروی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت و با انجام ایست و بازرسی محسوس و نامحسوس، نیسان حامل کالای قاچاق را شناسایی و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به جزئیات کالاهای قاچاق کشف شده ابراز داشت: مأموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو 21 قلم انواع لوازم خرازی قاچاق به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کنند.

درگیری تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان؛ دو مامور انتظامی مجروح شدندذخیره 25 تنی غله قاچاق از یک منزل مسکونی در زاهدان کشف شددادستان مرکز استان هرمزگان: 540 ‌خودروی مصادره‌ای در پرونده قاچاق مواد مخدر به فروش رفت

وی با بیان اینکه در این زمینه یک قاچاقچی دستگیر و پرونده نامبرده پس از تشکیل و تکمیل جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد، گفت: قاچاق کالا ضربات جبران‌ناپذیری را به اقتصاد کشور وارد می‌کند و از این پلیس عزم جدی بر مبارزه با قاچاق کالا دارد.

بساطی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به خودنمایی فردی در فضای مجازی پس از آزادی از زندان تصریح کرد: نامبرده با انتشار کلیپی در فضای مجازی در صدد کری‌خوانی، قدرت‌نمایی و ایجاد ناهنجاری در فضای مجازی و حقیقی بود.

وی با بیان اینکه با تشکیل تیم و اقدامات فنی و پلیسی متهم در مخفیگاهش با هماهنگی دستگاه قضا دستگیر شد، تاکید کرد: پلیس کاشان اجازه اختلال در نظم و امنیت را به اراذل و اوباش نمی‌دهد و در این زمینه برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوازم خرازی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان