Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@13:23:55 GMT

رئیس انشگاه آزاد: افزایش شهریه نداشتیم

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۴۷۸۹

رئیس انشگاه آزاد: افزایش شهریه نداشتیم

 محمد مهدی طهرانچی در حاشیه مراسم بزرگداشت مقام والای شهید فخری‌زاده و رونمایی از کتاب «فلسفه اسلامی و فیزیک» و در جمع خبرنگاران گفت: این مراسم درباره شخصی است که مقام معظم رهبری او را دانشمند نامیدند. ما امروز در این مراسم به این مساله پرداختیم که چرا شهید را دانشمند خطاب می‌کنند.

وی افزود: او به دانش روز دیدگاه مبنایی داشت و به دنبال تحول علم با افق مبنایی با نگاه فلسفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخری زاده در جلسات حکمت و فلسفه حضور داشته و اقداماتی در خصوص علم تمدن ساز داشت و همین او را از سایر شهدا متمایز کرد.

وی درباره انتقال دانشجویان گفت: برای دانشجویان کارشناسی ارشد، بخشنامه اعلام شد و دانشجویان در این ترم در سایت ثبت نام کنند تا در محل زندگی تحصیل کنند.

طهرانچی با بیان اینکه افزایش شهریه نداشتیم گفت: افزایش شهریه سالانه است در صورت بروز شکایت به واحد دانشگاه مراجعه شود. رایزنی‌ها برای کاهش زمان صدور ویزا برای دانشجویان خارجی انجام شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی درباره ویزای دانشجویان خارجی ادامه داد: در تمام دنیا مساله صدور ویزا برای این دانشجویان نیازمند صرف وقت است ما با وزارت امور خارجه رایزنی کرده یا زمان صرف شده کاهش یابد.

کد خبر 1577857

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی محسن فخری زاده دانشمند ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ضربات آخر تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

حمید مطهری در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

وی افزود: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

این گزارش تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم