Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@14:44:19 GMT

حسینی: چرا داور هند مشابه را برای ما نگرفت؟

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۴۸۶۴

حسینی: چرا داور هند مشابه را برای ما نگرفت؟

سرمربی تیم پیکان به شدت در نشست خبری پس از بازی از قضاوت داور انتقاد کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم پیکان در هفته هفتم با یک گل مغلوب گل گهر سیرجان شد؛ مجتبی حسینی، سرمربی تیم پیکان که در طول بازی حسابی از قضاوت داور شاکی بود در نشست خبری پس از بازی گفت: ما می دانستیم که با یک تیم پرمهره، پر امکانات و حرفه ای بازی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول هر دو تیم به دنبال ارائه یک بازی زیبا بودند. بچه های ما هم خیلی پر انرژی و با پرس از بالا شروع کردند و در دقایقی هم عقب کشیدند؛ در کل بازی پایاپایی را شاهد بودیم. هر دو تیم دنبال یک بازی رو به جلو بودند.

 

فکر نمی کنم این بازی برای ما خانگی بود 
آنها توانستند از یک ضربه ایستگاهی استفاده کرده و به گل برسند. ما بارها از این موقعیت های ایستگاهی به دست آوردیم و بچه ها خطرهای جدی روی دروازه حریف ایجاد کردند. متاسفانه از موقعیت هایمان نتوانستیم استفاده کنیم. چوب بی دقتی مان را خوردیم. بدشانس هم بودیم و نباید این گونه دیواره دفاعی مان باز شده و گل می خوردیم. می توانستیم حتی برنده بازی هم باشیم. ضمن اینکه فکر نمی کنم این بازی برای ما خانگی بود. برای اولین بازی این زمین را از نزدیک می دیدیم. 

 

چرا داور هند مشابه را برای ما نگرفت؟
اصلا به دنبال بهانه نیستم و نمی خواهم کار داوران را زیر سوال ببرم. ولی یک سوال دارم: چرا در دو صحنه که تقریبا شبیه هم هستند یکی هند است و دیگری نیست؟ تکلیف باید روشن شود. این مدل داوران که صحنه را برای یک تیم می گیرند و برای دیگری نمی گیرند باید توضیح بدهند. ما نشستیم دو صحنه را آنالیز کردیم جفت صحنه ها یکی است؛ دست بازیکن ما باز است و داور هند گرفته ولی دست بازیکن حریف به همین شکل باز است ولی هند نگرفته است. فرق شان چیست؟ فرقش این است که یک تیم که این همه زحمت کشیده، جوانان خوب جمع کرده و به دنبال فوتبال سالم است ضربه می خورد.

 

بیایند توضیح بدهند شاید ما اشتباه می کنیم
از کمیته داوران عاجزانه تقاضا دارم حالا می خواهد کلاس های توجیهی بگذارد یا اینکه یک کاری بکند. یک خطای واضح روی بازیکن ما انجام دادند داور به راحتی از آن گذشت. این که یک تیم اسمش پیکان است، حاشیه ندارد، تماشاگر ندارد و مربی اش داد و بیداد نمی کند دلیل نمی شود چنین تصمیماتی گرفته شود. بیایند توضیح بدهند شاید ما اشتباه می کنیم تا سطح اطلاعات فوتبالی مان بالا برود.

 

تیم ها مقابل ما ضد فوتبال بازی می کنند
بازیکن آنها سرکش شکافته شد، داخل زمین درمانش کردند. یک بازیکن شان پایش گرفت رفتند داخل زمین مداوایش کردند، یک بازیکن دیگر دوباره پایش گرفت، دوباره راهی زمین شدند! نزدیک 6-7 تعویض شد و داور 5 دقیقه وقت اضافه گرفت. باید یک متر و معیاری باشد. متاسفانه تیم هایی که جلوی ما بازی می کنند پایشان می گیرد و برانکارد داخل زمین می آید. این ضد فوتبال است و داوران باید حداقل شجاع باشند و وقت اضافه واقعی را محاسبه کنند. امیدوارم من اشتباه کرده باشم اما چیزی که ما دیدیم خیلی داستان متزلزل بود. این ظلم به تیمی است که بازیکنانش با کمترین قرارداد فوتبال بازی می کنند.

مجتبی حسینی (سرمربی) پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجتبی حسینی سرمربی پیکان یک بازی برای ما یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سیده مریم محمدی در مراسمی به مناسبت زمین پاک با تاکید بر ضرورت نوسازی، بهسازی و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی، افزود: نصب دوربین‌های پلاک خوان به سامانه سیمفا با تدبیر شهرداری انجام شد که این اقدام زمینه جریمه خودرو‌های بدون معاینه فنی و آلاینده و کاهش آلودگی هوا را فراهم می‌کند.

او تأکید کرد: انتخاب همدان در مجمع شهرداران آسیا به عنوان پایتخت گردشگری آسیا کار شهرداران را دشوار کرد چرا که با توجه به تبدیل شدن همدان به مقصد گردشگری، مسافران و گردشگران انتظار دارند پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین، آراسته و پیراسته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان تصریح کرد: در ثبت جهانی هگمتانه محیط زیست اعلام کرد که چنانچه قدمت و مدنیت شهر همدان سه هزار و ۵۰۰ سال است، اما قدمت طبیعت همدان بیش از هفت هزار سال و زیبنده محافظت است.

محمدی گفت: شعار امسال هفته زمین پاک «سیاره زمین در مقابل پلاستیک، مشارکت مردم ایران در برابر معضل پلاستیک، نجات زمین» نامگذاری شده است چرا که زنگ خطر معضل پلاستیک به عنوان معضل جهانی، در سازمان ملل به صدا درآمده است.

دیگر خبرها

  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان