Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خراسان جنوبی با اشاره به دغدغه زرشک‌کاران در مورد قیمت پایین زرشک گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در ۲ تا ۳ هفته آینده تمام زرشک‌هایی که در انبار‌های استان مانده را با قیمت خوب و مناسب به فروش می‌رسانیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جواد قناعت عصر امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: دلبستن به نظام سلطه و بی‌توجهی به فرمایشات رهبری در گذشته، مردم را در شرایط سختی قرار داده است

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز باید شاخصه‌های توسعه را ارتقای دهیم بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه ما است و باید فاصله بین واقعیت‌ها و بایدها را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه دولت تحول انقلابی در بخش‌های مختلف است گفت: تحول باید مستند بر بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تحول به معنای افزایش اعتماد عمومی و مردمی بودن و توزیع عادلانه امکانات است افزود: مردم تضاد در حرف و عمل مسئولان را نمی‌پذیرند.

قناعت با بیان اینکه طهارت و انضباط مالی از شروط مسئولیت در نظام اسلامی است عنوان کرد: فسادستیزی و کارسازی در بین جوانان متعهد و با سواد استان از دیگر مؤلفه‌های تحول است.

وی با اشاره به پیش‌قدم بودن استان خراسان جنوبی در انتخابات اخیر گفت: علی‌رغم ظرفیت‌های مطلوب خراسان جنوبی از نظر شاخصه‌های رشد اقتصادی در وضعیت خوبی نیست.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این که اکنون زمان حرکت و تحول است، یادآور شد: ما در زرشک رتبه نخست را داریم ولی مردم در زمینه قیمت این محصول و زرشک در انبارها دغدغه دارند که باید به آن توجه کرد.

یک‌ هزار تُن زرشک تازه از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شدنرخ‌گذاریِ زرشک خراسان جنوبی همچنان اسیرِ "دلال‌بازی" است زرشک خراسان جنوبی یک دنیا حرف در بازارهای جهانی دارد
قناعت گفت: در دو یا سه هفته آینده زرشک در سردخانه‌ها و مانده روی دست مردم را به قیمت مطلوبی به فروش می‌رسانیم.

وی با انتقاد از خام فروشی سنگ‌های قیمتی و فرآوری نشدن زعفران گفت: باید بازگشایی و استفاده از ظرفیت مرز را مد نظر قرار دهیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ابر چالش استان خشکسالی است تصریح کرد: در این زمینه همه استان باید دیده شود.

انتهای پیام/254/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کاووسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان،گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

وی افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، گفت: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • هلال احمر آماده باش است
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • زرشک افین و عناب خوسف در مسیر ثبت در جیاس
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • انعقاد ۷ تفاهم‌نامه رهاورد اکسپو برای خراسان جنوبی
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی