Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@04:58:18 GMT

منصوریان: داور بازی از تونل مذاب گذشت

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۵۱۴۴

منصوریان: داور بازی از تونل مذاب گذشت

علیرضا منصوریان برخلاف استقلالی ها از عملکرد اکبریان ابراز رضایت کرد و تاکید کرد که دیگر قصد ندارد به اتفاقات داوری بپردازد چون به تیمش ضرر می رساند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان پس از تساوی نفت آبادان مقابل استقلال در هفته هفتم لیگ برتر در کنفرانس خبری حاضر شد و حرف هایش را در مورد جریان بازی آغاز کرد: در نیمه اول خیلی زود به خواسته مان رسیدیم و روی ضربه ایستگاهی و کرنر کار کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از آن تیم در کادر من بودند و می دانند ما روی ضربه ایستگاهی خیلی کار می کنیم.

 

سرمربی نفت آبادان با اشاره به مصدومیت برخی بازیکنان توضیح داد: بعد از گل مقداری عقب نشینی کردیم. یکی دو بازیکن ما با مصدومیت ادامه دادند اما شروین بزرگ مجبور به خروج شد. از امیری خیلی راضی هستم. بعد از شانسی که در نیمه اول به استقلال دادیم، در نیمه دوم با دو سه تغییر به خصوص در سمت راست، کار کردیم. دو سه مصدوم در این جناح داریم. سعی کردیم از آن ها استفاده نکنیم. وقتی شکل بازی عوض شد و به سراغ بازی مالکانه رفتیم، خیلی خوب کار کردیم. بچه‌ها فوق العاده بودند. به آن‌ها گفتم وقتی در موقعیت سه به دو یا چهار به دو هستید، گل بزنید. استقلال و پرسپولیس شانس زیادی به شما نمی‌دهند. چندین موقعیت داشتیم که می‌توانستیم به راحتی به گل دوم برسیم حتی در دقایق 80، 86 و 90 با ریتمی که به بازی دادیم توانستیم آن را کنترل کردیم.


او ادامه داد: بخواهم عادلانه صحبت کنم در نیمه اول بعد از گل بازی در اختیار استقلال بود و نیمه دوم در اختیار ما، در قسمت فینیشینگ باید بیشتر زحمت بکشیم آنقدر که دروازه با بچه‌های ما بیشتر آشنا شود.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص داوری مسابقه و صحنه‌ای که تیم استقلال اعتقاد به پنالتی داشت، عنوان کرد:‌ استثنئاً داوری اکبریان برایم حساس شده بود تا ببینم او چگونه می‌تواند از این تونل مذاب رد شود. کمک‌های او همسو با توپ حرکت می‌کردند. خودش هم به صحنه‌‌ها نزدیک بود. من خودم را درگیر مسائل داوری نمی‌کنم. نمی‌دانم در مورد کدام صحنه صحبت می‌کنید. در استقلال و ذوب‌آهن و همچنین آلومینیوم با سوت اکبریان برد، باخت و مساوی داشته‌ام. وقتم را برای نقد داوران نمی‌گذارم. پارسال این کار را کردم و ضرر آن را خودم و تیمم دیدیم. 


وی با تمجید از عملکرد اکبریان داور مسابقه بیان کرد: امروز روی اکبریان و تیمش حساس بودم. آنها خیلی خوب کار کردند. 5-6 آوانتاژ خوب به ما داد 3-4 ادامه بازی هم روی یامگا و قاسمی‌نژاد داد. صحنه پنالتی را نمی‌دانم کدام صحنه بوده، چون برداشتم این است که برخوردی در محوطه جریمه اتفاق نیفتاده است.

 

منصوریان در مورد تفاوت کیفیت‌ تیم‌ها در ایران نیز حرف زد و گفت: به بچه‌ها گفتم که همیشه اعتقاد دارم سقف فوتبال ما خیلی کوتاه است. جعفر سلمانی دو سال پیش اینجا بود لژیونر شد و الان در استقلال است. از جنس او شاید ده‌ها بازیکن باشند. سقفی نداریم که بگوییم این تیم برتر است و یا این تیم پایین‌تر.

علیرضا منصوریان (سرمربی) صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت آبادان نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. شاگردان نکونام که در تلاش برای حفظ صدر جدول رده‌بندی هستند، باید برنده از زمین مسابقه خارج شوند.

روز گذشته، کمیته داوران اسامی نفراتی که قرار است بازی‌های این هفته را سوت بزنند، اعلام کرد که طی آن قرار بود تا تیم داوری متشکل از کوپال ناظمی، امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی این بازی را قضاوت کنند.

اما حالا فدراسیون فوتبال از تغییر داور چهارم این مسابقه خبر داده است. از این رو علی بای جای شبیر بهروزی را به‌عنوان داور چهارم دیدار استقلال و ذوب‌آهن عنوان کرد.

همچنین حاتم بک‌پور هم ناظر دیدار ملوان بندر انزلی و هوادار تهران به جای فریدون اصفهانیان شد.

دیگر خبرها

  • استقلال سر داوری شوخی ندارد! (عکس)
  • گرامی: مقابل استقلال به آنچه لیاقتش را داشتیم نرسیدیم
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان