Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:17:58 GMT

تساوی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۵۱۹۰

تساوی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در نیمه نخست

دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، از هفته هفتم لیگ برتر و در دیداری که با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۱۸:۳۰ شروع شد، شاگردان گل‌محمدی و کمالوند به تساوی بدون گل رضایت دادند.

این بازی به علت اختلاف میان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی (متولی ورزشگاه آزادی)، سازمان لیگ فوتبال و همینطور باشگاه پرسپولیس با تاخیر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت‌های بازی

در دقیقه ۶، شوت بازیکن نفت مسجد سلیمان با واکنش خوب حامد لک در دو مرحله دفع شد و دروازه پرسپولیس بسته ماند.

در دقیقه ۲۹، ارسال مهدی عبدی به داخل محوطه جریمه به دست بازیکن نفت مسجدسلیمان برخورد کرد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی، عیسی آل کثیر.

ترکیب نفت: علی محسن زاده، مجتبی لطفی، محمد بلبلی، امیر روستایی، میثم نقی زاده، محمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، سجاد حیدری، علی عبدالله زاده، هاتف نادری.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان استانی ورزشی نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک که مقابل پرسپولیس در نیمه اول با دو گل بازنده شده بود، در نیمه دوم شرایط بسیار بهتری داشت. تعویض‌هایی که مجتبی حسینی سرمربی اراکی‌ها داشت، باعث شد تا این تیم هجومی‌تر شود و در نهایت در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشاند.

اراکی‌ها در دقیقه 84 که حملات‌شان به اوج رسیده بود، توانستند گل اول را توسط مهدی لیموچی به زیبایی وارد دروازه حریف کنند و در وقت‌های اضافی نیمه دوم گل دوم را زدند. در پنجمین دقیقه از وقت‌های اضافی بازی شروین بزرگ یکی از بازیکنان تعویضی آلومینیوم بازی را با ضربه‌ای دقیق به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه زیبایی گل‌های لیموچی و بزرگ بود؛ دو مهاجم باتجربه و تکنیکی آلومینیوم با شوت‌هایی دیدنی از فاصله‌ای نه چندان نزدیک توپ را به تور چسابدند و باعث شدند تا رفیعی گلر پرسپولیس فقط مسیر توپ را تماشا کند.

کامبک تماشایی آلومینیوم چند ثانیه مانده به سوت پایان باعث شد تا بازی به وقت‌های اضافه برود و اراکی‌ها در طول 90 دقیقه بازنده نباشند.

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور