Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@08:29:46 GMT

قطع دست دلالان با توزیع مستقیم کالاهای اساسی

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۵۲۱۳

قطع دست دلالان با توزیع مستقیم کالاهای اساسی

مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران گفت: با توزیع هوشمند و مستقیم کالا‌های اساسی دست دلالان و واسطه‌ها از بازار کوتاه می‌شود.
ایوب فصاحت در مراسم آغاز نظارت جهاد کشاورزی بر بازار کالا‌های اساسی اظهار داشت: ۱۰۰ اکیپ نظارت در تولید و توزیع به صورت روزانه در سطح استان تهران نظارت خواهند داشت.

وی افزود: بسیج و وزارت صمت، یاری‌رسان جهاد کشاوزی برای نظارت بر بازار خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در همین راستا، ۱۰۰ نیروی نظارتی از وزارت صمت برای انجام نظارت‌های بهتر به وزارت جهاد کشاورزی ملحق شدند.

فصاحت افزود: امیدواریم با نظارت مناسب بر روند تولید و توزیع، کالا‌های اساسی با قیمت مناسب به دست مصرف‌کنندگان برسد چرا که هیچ کمبودی در تولید کالا‌های اساسی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: توزیع توزیع برق توزیع اسکناس توزیع مرغ توزیع کوپن کالا های اساسی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره‌ شده است.

سید عماد شاهرخی امروز (۱۶ اردیبهشت ماه) در جلسه تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه سال گذشته بویژه در روزهای پایانی سال نه‌تنها کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی نداشتیم بلکه در بعضی کالاها مانند مرغ مازاد نیاز استان هم تولید داشتیم، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون دو میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است که پیش‌بینی می‌کنیم به چهار میلیون قطعه برسد که ۳۰  درصد نیاز استان است.

وی به موجودی کالاهای اساسی هم اشاره کرد و افزود: اکنون ۱۹۸۴ تن برنج، ۴۲۴ تن شکر، ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد، ۱۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۱۳ هزار تن ذرت وارداتی، ۲۴۰۰ جو وارداتی، ۵۰۰۰ تن کنجاله سویا وارداتی و ۶۲ هزار تن گندم موجودی کالاهای اساسی استان است.

شاهرخی بیان کرد: فروردین ماه امسال 8۷۱۷ بازرسی از نان و سایر اقلام در استان انجام و منجر به تشکیل ۸۶۰ پرونده شده است.

به گفته او، ارزش ریالی تخلفات انجام‌شده دو میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد