Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@05:26:32 GMT

پنالتی عجیب و غریبی بود

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۵۲۳۶

پنالتی عجیب و غریبی بود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مقابل مس رفسنجان گفت: در مورد بازی نمی‌دانم چه باید بگویم. اتفاقاتی می‌افتد که حالمان را بد می‌کند. همه چیز زیر سوال رفته است، ما اهل جار و جنجال نیستیم. آقای منصوریان دوست خوبه من، ۲ سال پیش ما را از لیگ برتر دور کرد و مجبور شدیم یک سال دیگر تلاش کنیم تا به لیگ برتر برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز دیگر خسته شدم. آقای افشاریان، شما قوی ما ضعیف، شما همه کاره ما هیچ کاره، شما با تجربه ما بی‌تجربه، به جان عزیزانتان به داد تیممان برسید. چون ما جنجال نمی‌کنیم و در فدراسیون آدم نداریم، اتفاقات خوبی برای ما نمی‌افتد. اگر اینگونه ادامه یابد خیلی از تیم‌ها به راحتی راهی آسیا می‌شوند یا به عنوان قهرمانی می‌رسند. تقاضا می‌کنم به داد ما برسید، قرار نیست هر دفعه به جای حرف زدن درباره مسائل فنی درباره داوری صحبت کنم، بخدا زشت است.

او ادامه داد: پنالتی عجیب و غریبی بود. بعد از پنالتی خطا روی بازیکن ما گرفته نشد. ما حرفی نمی‌زنیم و از خدا همه چیز را می‌خواهیم. اگر وجدان دارید، صحبتی نمی کنم. همه چیز از قبل مشخص است. ۲ روز قبل مصاحبه کردم و می‌دانستم زورم به داور‌ها نمی‌رسد. بچه‌های ما خوب بازی کردند و وقتی گل خوردیم فقط یکی دو موقعیت به حریف دادیم. اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است. نمی‌گذارند نتیجه دلخواهمان را بگیریم. از جا‌های دیگر نمی‌گذارند تا نتیجه بگیریم. من کارشناس و داور نیستم، اما هر زمانی کارشناسی بازی‌ها را می‌بینم متوجه می‌شوم ۲-۳ مورد به نفع ما اتفاق افتاده و داور آن‌ها را ندیده است. ما کار می‌کنیم و زحمت می‌کشیم. مثل خیلی از تیم‌ها در فدراسیون آدم نداریم و فقط خودمان هستیم.

عنایتی در ادامه صحبت‌های خود گفت: پارسال هم اتفاقاتی افتاد که دوستان نمی‌خواستند هوادار بالا بیاید اما زحمت‌مان را کشیده بودیم و مزدش را گرفتیم. دوستان زورتان را بزنید، اما شک نکنید این تیم در لیگ برتر می‌ماند. این تیم با همین شرایط می‌ماند و در لیگ ماندگار می‌شود. داوری‌ها علیه تیممان عجیب شده است. شما حق و حقوقتان را نگرفته اید، به ما چه مربوط است. حق ندارید با قضاوت بدتان، سر تیم هایی مثل ما را ببرید.

او در پایان تصریح کرد: مس میزبانی خوبی از ما کرد. آرزو می‌کنم آن‌ها در بازی‌های بعدیشان، موفق ظاهر شوند.

بیشتر بخوانید

مس رفسنجان یک - هوادار تهران صفر / منشا مس را در جدول بالا کشید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال هوادار لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت

مصاف قهرمان فصل گذشته سری A با شاگردان دانیله دروسی در ناپل با تقسیم امتیازات به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران دو بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل، تیم‌های فوتبال ناپولی و رم به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

در این بازی که هر یک از تیم‌ها، یک بار از حریف خود پیش افتاد، ابتدا رم توسط پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی در دقیقه 59 دروازه حریف را باز کرد. این پنالتی را سردار آزمون مهاجم ایرانی رمی‌ها گرفت که از ابتدا تا دقیقه 69 در ترکیب روسونری حضور داشت و با خطای ژسوس بازیکن ناپولی در محوطه جریمه تیم میزبان نقش بر زمین شد.

ناپولی در دقیقه 65 با گلزنی ماتیاس اولیویرا کار را به تساوی کشاند و در دقیقه 84 با گلی که ویکتور اوسیمن از روی نقطه پنالتی زد، ورق را به سود خود برگرداند. رم اما از این بازی دست خالی برنگشت چرا که درست یک دقیقه به پایان مسابقه، مهاجم انگلیسی‌اش تامی آبراهام گل تساوی را به ثمر رساند.

آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی

 

با این نتیجه رم 59 امتیازی شد و بالاتر از آتالانتایی که در بازی همزمان امپولی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد، در رده پنجم باقی ماند، هرچند با یک بازی بیشتر. ناپولی هم با 50 امتیاز کماکان در رده هشتم جدول ایستاده است.

در آخرین بازی امشب سری A از ساعت 22:15 فیورنتینا پذیرای ساسولو خواهد بود.

در جدول رده‌بندی سری A، اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 89 امتیاز صدرنشین است، میلان با 70 امتیاز در رده دوم قرار دارد و یوونتوس 65 امتیاز نیز سوم است.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!