Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سپاهان و نساجی امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در دقیقه ۳۰ این دیدار در شرایطی که بازیکنان نساجی تدارک یک ضدحمله را می‌دیدند مرتکب اشتباه شدند و توپ در موقعیت تک به تک به شهریار مغانلو رسید تا مهاجم سپاهان دروازه نساجی را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل دوم سپاهان هم در دقیقه ۵۷ دوباره توسط مغانلو به ثمر رسید.

با این نتیجه سپاهان با ۱۶ امتیاز جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرد و نساجی با ۶ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سپاهان و نساجی لیگ برتر فوتبال صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین نساجی مازندران پیش از دیدار مقابل ذوب آهن برگزار شد و بازیکنان این تیم زیر نظر کادرفنی برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند.

نساجی در هفته بیست و چهارم سه امتیاز مهم خانگی مقابل تراکتور به دست آورد و رقابت در قعر جدول را اوج حساسیت رساند و فردا باید در دیدار سرنوشت سازی دیگر مقابل ذوب آهن به میدان برود.

پیش از شروع تمرین بازیکنان نساجی دور زمین را دویدند و در ادامه کار با توپ را در برنامه‌های خود قرار دادند.

کادرفنی نساجی در گوشه‌هایی از زمین بازیکنان این تیم را زیر نظر گرفتند تا تاکتیک‌هایی که در بازی با ذوب آهن مدنظر دارند با دقت زیادی در تمرین اجرا کنند.

در ادامه تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده خواهید کرد:

دیگر خبرها

  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند